Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobry den dne 20.11. jsem odesilala dva doporucene baliky. stale mi chodily od adresatu dotazy,co je s nedoducenim,kde jsou. včera mi byl jeden vecer před 8 h., privezen,tady mate balik. nechapala jsem,nic vic. doma jsem na balik koukla a balik mel číslo rr BA 0267021691X.,CO PATRILO NA DRUHY BALIK. ten ma číslo TAKE SPATNE - které je BA 0267021440X. proste pani na poste SPATNE POLEPILA BALIKY REK. CISLEM a nezajem,kontrola. POTREBUJI ZPET BALIK CISLO BA 0267021440x - KTERY NEMAM A NEVIM KDE CESTUJE. ZADAM O RYCHLE VYHLEDANI BALIKU a dodani me zpet., nebo dat baliku jeho spravne číslo ,které ma mit BA 0267021691X A VYRIDIT DODANI ADRESATOVI - PANI.
vyjadreni,jak vyresi dor.baliku, který nemam.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.