Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#19687Odškodnění a kompenzace za zpožděný let - 5 osob

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2017, před 7 lety

Jitka Kašíková

Znění stížnosti

dne 6.9.2016 jsem cestovala se svoji rodinou na dovolenou letem číslo QS1144 na trase z Prahy do řeckého Zakynthos.Předpokládaný přílet letu QS1144 na letiště na Zakynthos byl ve 14:40 hod, avšak z důvodu výrazného zpoždění jsme do destinace přiletěli ve 21:43 hod.
Zaslala jsem žádost na odškodnění dne 21.9.2016 Travel servisu dle pokynu mailem na customercare@travelservice.aero, ale bez odezvy.
Dne 30.9.2016 jsem kontaktovala advokáta Vaše nároky a zaslala doklady o letu.
Stále nebylo vyplaceno odškodnění dle zákona.


Produkt

Číslo letu: QS1144 Class X Date 06SEP 11:15 GATE D1 BOARDING 10:25 SEAT 24 E,F,25D,E,F


Požadované řešení

Řešení je jediné a to vyplacení odškodného za zpožděný let.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 13:06, před 7 lety

Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Dle tohoto nařízení má cestující právo v případě zpoždění letu na vzdálenost 1500 km a kratší (letecká vzdálenost (čl. 7 odst. 4 výše uvedeného nařízení) mezi Letištěm Václava Havla a Zakynthos International Airport činí 1472.1 km) na náhradu škody ve výši 250 EUR za situace, kdy byl let zpožděn o více jak dvě hodiny.

Podrobný formulář stížnosti pro uplatnění nároku při zrušení letu, zpoždění letu nebo odepření nástupu na palubu zpracovala Evropská komise jako praktický návod postupu při stížnosti u leteckého dopravce, viz. http://ec.europa.eu/transport/passengers/air/doc/complain_form/eu_complaint_form_cs.pdf

Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví(dále jen „ÚCL“), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.

Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.