Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#1969Oklamání zákazníka mylným tvrzením

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2014, před 11 lety

Martin Lunda

Znění stížnosti

V roce 2012 před vánoci jsem si u této společnosti prodlužoval tarif a dostal jsem k tomu mobilní telefon, paní na přepážce mi nabídla ještě prý, to podotýkám za cca 20 Kč pevnou linku. Že mají speciální akci a podobně. Tak jsem si službu zřídil. Dostal k tomu i telefoní aparát, ovšem ne tak jak mi ukazovala bezdrátovej, ale s klasickým kablem k pc. Po půl roce jsem si změnil tarif a ouha najednou na faktuře naučtovaná pevná linka v celé výši tarifu. prodavačka mi zatajila dle mého názoru záměrně fakt, že sleva na pevnou linku se vztahuje pouze k mému tarifu. Když jsem volal na společnost a snažil se domluvit alespoň na předělání tohodle tarifu, (který jsem nikdy neaktivoval) třeba na mobilní internet pro mne lepší řešení, bylo mi řečeno, že mám smůlu a tarif musím dva roky platit. :-(


Produkt

tarif pevná linka


Požadované řešení

Dle mého názoru, myslím si, že by společnost mohla vyhovět a za tu stejnou cenu měsíčně mi zřídit právě ten internet. Telefon jim rád nepoškozen vrátím, telefoní kartu taktéž (není ani rozbalena)samozřejmě bych stál o jiný aparát s doplatkem např. tablet, notebook a podobně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2014 11:59, před 11 lety

V tomto případě je stěžejní, jak je zlevněný produkt upraven ve smlouvě nebo obchodních podmínkách.
V případě, že byl produkt součástí tarifu a ten byl z vůle zákazníka zmeněn, nejedná se o změnu ceny služby ze strany společnosti. Pokud byl produkt mimo sjednaný tarif a došlo ke změně ceny služby ze strany poskytovatele, měl by zákazník nárok na odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2014 10:29, před 11 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.