Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V roce 2012 před vánoci jsem si u této společnosti prodlužoval tarif a dostal jsem k tomu mobilní telefon, paní na přepážce mi nabídla ještě prý, to podotýkám za cca 20 Kč pevnou linku. Že mají speciální akci a podobně. Tak jsem si službu zřídil. Dostal k tomu i telefoní aparát, ovšem ne tak jak mi ukazovala bezdrátovej, ale s klasickým kablem k pc. Po půl roce jsem si změnil tarif a ouha najednou na faktuře naučtovaná pevná linka v celé výši tarifu. prodavačka mi zatajila dle mého názoru záměrně fakt, že sleva na pevnou linku se vztahuje pouze k mému tarifu. Když jsem volal na společnost a snažil se domluvit alespoň na předělání tohodle tarifu, (který jsem nikdy neaktivoval) třeba na mobilní internet pro mne lepší řešení, bylo mi řečeno, že mám smůlu a tarif musím dva roky platit. :-(
tarif pevná linka
Dle mého názoru, myslím si, že by společnost mohla vyhovět a za tu stejnou cenu měsíčně mi zřídit právě ten internet. Telefon jim rád nepoškozen vrátím, telefoní kartu taktéž (není ani rozbalena)samozřejmě bych stál o jiný aparát s doplatkem např. tablet, notebook a podobně.
|
Tweet |
V tomto případě je stěžejní, jak je zlevněný produkt upraven ve smlouvě nebo obchodních podmínkách.
V případě, že byl produkt součástí tarifu a ten byl z vůle zákazníka zmeněn, nejedná se o změnu ceny služby ze strany společnosti. Pokud byl produkt mimo sjednaný tarif a došlo ke změně ceny služby ze strany poskytovatele, měl by zákazník nárok na odstoupení od smlouvy.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.