Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.11.2017 jsem si objednal manželskou postel na eshopu
supermobel.cz a po různých výmluvách na dodání jsem 13.11.2017
objednávku zrušil a žádal zpět peníze. Jistá pí.H. mi v zastoupení
firmy odpověděla že mi budou zaslány zpět na můj účet a do dnešního
dne se tak nestalo. Narazil jsem na nespočet recenzí na tuto firmu která
je vedena pod různými názvy a o své peníze se tak právem bojím.
Nikdo již nekomunikuje.
https://obchody.heureka.cz/supermobel-cz/recenze/
https://skrz.cz/supermobel-cz/recenze
https://www.srovname.cz/supermobel-cz/obchod/recenze/d.8101
https://www.zbozi.cz/obchod/107681/
stornovaná objednávka 2017027938
Okamžité vrácení částky 6180,-
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.