Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, jak jsem četl níže, nejsem zdaleka jediný, kdo má problémy s touto podvodnou společností. Dovolím si požádat o pomoc i já. Dne 11.10.2017 jsem si založil svůj profil u této společnosti. Poté jsem si 13.10. 2017 zakoupil měsíční placené členství s následným šestiměsíčním prodloužením. Tato služba mi nevyhovola, domnívám se, že je to jeden velký "fake". Proto jsem se rozhodl službu vypovědět. Jelikož mi byly nejasné podmínky vypovězení smlouvy, obrátil jsem se dne 6.11.2017 se žádostí o sdělení jak dále postupovat v případě výpovědi. Odpověď mi přišla 8.11.2017, že je nutné výpověď podat alespoň 4 dny předem. Obratem jsem tak učinil prostřednictvím emailu. Domnívám se, že členství mi vzniklo uhrazením prvního poplatku dne 13.10.2017 a tím pádem jsem podal výpověď ve lhůtě. Několikrát jsem se společností komunikoval emailem, nedočkal jsem se žádné kloudné odpovědi. Nyní mi přišla upomínka na cca 2.600 Kč. Považuji jednání této společnosti za podvodné. Hodlám podat podnět i do televize, jak okrádají lidi. po podání bude účet zrušen k 11.5.2017. Platit jim nic nehodlám, je to podvod !!!
Referenční číslo: CZ-2017-11-11-165525591-CDATE-
nechci jim nic platit
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy ve stanovené lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (faxem či formou uváděné emailové adresy), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.
ID: MEFBEF43
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Oddělení pohledávek C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.