Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na mou adresu (=adresu bydliště) Petr Kasalický, Manětínská 10, 323 00 Plzeň začaly chodit poštovní zásilky na jméno Milan Menhart zřejmě z jeho původní adresy Milan Menhart, Prostřední 160/41, 318 00 Plzeň 3-Nová Hospoda.
Dověděl jsem se, že pan Menhart si podal "Žádost o změnu místa dodání jeho zásilek (dosílky) na mou adresu, a to bez mého vědomí a bez mého souhlasu.
Tento postup pošty pokládám z následujícího důvodu v rozporu s právním řádem:
Pan Milan Menhart je cizí státní příslušník, který má formálně bydliště v Německu a na Tenerifě, kde se však nezdržuje. V Německu je proti němu veden nejméně jeden právní spor vůči dlužníkovi, který může vést k jeho exekuci. V případě doručování poštovních zásilek na mou adresu se mi může v mé schránce objevit také Oznámení o exekuci na dlužníka (se zeleným pruhem) Milana Menharta. Oznámení se tímto pokládá za doručené a může se spustit další proces exekuce, včetně dražby věcí. Je nebezpečí, že by mne exekuce na pana Menharta začala ohrožovat, exekutoři by mohli chtít zabavit i můj majetek. Pan Menhart u mne nikdy nebydlel a nebydlí, jeho trvalé bydliště mi není známé. Oznámení o exekuci na pana Menharta bych neměl kam poslat.
Žádost o změnu místa dodání zásilek (dosílky) na mou adresu byla adresátem podána a poštou přijata bez mého vědomí a bez mého souhlasu.
Žádám o okamžité storno "Žádosti o změnu místa dodání zásilek (dosílky)" od pana Milana Menharta na adresu Petr Kasalický, Manětínská 10, 323 00 Plzeň.
Žádám o vysvětlení jak je možné, že Česká pošta přijala tuto žádost bez mého vědomí a bez mého souhlasu.
Vzhledem k nebezbečím nahoře uvedeným žádám o bezprodlené vyřízení.
V případě možné škody, která by mi mohla nastat při exekuci na pana Milana Menharta, budu žádat o její náhradu Českou poštu
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman