Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
13.9.2017 mi přes telefonický rozhovor byla navýšena rychlost, kde se mi automaticky prodloužila smlouva, která končila (leden-únor 2018). S vědomím toho, že se budu stěhovat nejpozději do roku(což v jsem v telefonickém rozhovoru uvedl) jsem se ptal zda je možné od smlouvy odstoupit v případě, že tuto službu nebudou moct poskytnout(službu beru jako "Internet Aktiv HD Plus"(50M) bylo mi sděleno, že ano, pokud nebudou moct tuto službu na nové místo poskytnout. Aktuální stav je, že na novém místě službu "Internet Aktiv HD Plus"(50M) nejsou schopni navést pouze "Internet Optimal HD"(20M) což je dle mého jiná služba, takže bych předpokládal, že platí sdělení, že smlouvu mohu ukončit(pokud by tomu tak nebylo neměl bych důvod závazek prodlužovat jelikož jsem věděl, že mi skončí v době potencionálního stěhování). Bylo mi to zamítnuto a tím pádem je po mě požadovaná smluvní pokuta za odstoupení.
Internet Aktiv HD Plus
Nepožadovat smluvní poutu.
|
Tweet |
Spotřebitel má právo u operátora vyúčtování ceny služeb elektronických komunikací reklamovat dle § 64 odst. 8 zák. č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích. Vyúčtování může spotřebitel reklamovat do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Reklamaci je vhodné směřovat mobilnímu operátorovi nejlépe prokazatelně, tedy písemně a doporučeně s dodejkou. Poskytovatel mobilní služby má poté povinnost se reklamací zabývat a do jednoho měsíce od doručení reklamace má povinnost reklamaci vyřídit. Touto formou je možné reklamovat také účtovanou smluvní pokutu.
Pokud by mobilní operátor reklamaci zamítl, případně by reklamaci nestihl vyřídit včas, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).
Pěkný den,
na vyjádření, které vám bylo sděleno kolegy z oddělení Reklamací trváme. Hovor jsme poslechli. Nepadlo zde, že pokud vám nebudeme moci poskytnout stejnou rychlost jako doposud, dojde ke zrušení služeb bez vystavené smluvní pokuty. Konzultantka vás informovala, že k této skutečnosti může dojít pouze za předpokladu, že na novou adresu není možné služby, jako takové přeložit a využívat.
Informace byly podány správné.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: