Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#19696Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2017, před 7 lety

Filip Ryšavý

Znění stížnosti

13.9.2017 mi přes telefonický rozhovor byla navýšena rychlost, kde se mi automaticky prodloužila smlouva, která končila (leden-únor 2018). S vědomím toho, že se budu stěhovat nejpozději do roku(což v jsem v telefonickém rozhovoru uvedl) jsem se ptal zda je možné od smlouvy odstoupit v případě, že tuto službu nebudou moct poskytnout(službu beru jako "Internet Aktiv HD Plus"(50M) bylo mi sděleno, že ano, pokud nebudou moct tuto službu na nové místo poskytnout. Aktuální stav je, že na novém místě službu "Internet Aktiv HD Plus"(50M) nejsou schopni navést pouze "Internet Optimal HD"(20M) což je dle mého jiná služba, takže bych předpokládal, že platí sdělení, že smlouvu mohu ukončit(pokud by tomu tak nebylo neměl bych důvod závazek prodlužovat jelikož jsem věděl, že mi skončí v době potencionálního stěhování). Bylo mi to zamítnuto a tím pádem je po mě požadovaná smluvní pokuta za odstoupení.


Produkt

Internet Aktiv HD Plus


Požadované řešení

Nepožadovat smluvní poutu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2017 16:36, před 7 lety

Spotřebitel má právo u operátora vyúčtování ceny služeb elektronických komunikací reklamovat dle § 64 odst. 8 zák. č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích. Vyúčtování může spotřebitel reklamovat do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Reklamaci je vhodné směřovat mobilnímu operátorovi nejlépe prokazatelně, tedy písemně a doporučeně s dodejkou. Poskytovatel mobilní služby má poté povinnost se reklamací zabývat a do jednoho měsíce od doručení reklamace má povinnost reklamaci vyřídit. Touto formou je možné reklamovat také účtovanou smluvní pokutu.

Pokud by mobilní operátor reklamaci zamítl, případně by reklamaci nestihl vyřídit včas, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.12.2017 15:48, před 7 lety

Pěkný den,
na vyjádření, které vám bylo sděleno kolegy z oddělení Reklamací trváme. Hovor jsme poslechli. Nepadlo zde, že pokud vám nebudeme moci poskytnout stejnou rychlost jako doposud, dojde ke zrušení služeb bez vystavené smluvní pokuty. Konzultantka vás informovala, že k této skutečnosti může dojít pouze za předpokladu, že na novou adresu není možné služby, jako takové přeložit a využívat.
Informace byly podány správné.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.12.2017 15:50, před 7 lety


Filip Ryšavý

Hodnocení: