Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#19699Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2017, před 7 lety

Jiří Kristlík

Znění stížnosti

Reklamoval jsem el. pilu. Přívodní kabel byl přerušený. To jsem přejímacímu technikovi oznámil.Po týdnu mi bylo zděleno, že se na toto záruka nevztahuje. Pila byla zakoupena před necelými třemi roky a kabel by snad měl vydržet trochu dýl.Na mailovou adresu, kterou mi dal váš pracovník v servisu na černém mostě jsem stížnost posílal, ale ani po týdnu se nikdo neuráčil odpovědět, natož se pokusit nějak domluvit. Je to příkladný přístup k zákazníkům. Kristlík Jiří


Požadované řešení

Trochu slušnosti bych uvítal


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2017 08:48, před 7 lety

Pokud byla sjednána smluvní záruka, která jde nad rámec zákonné záruky (24 měsíců ode dne převzetí věci), bude rozhodné, jaké podmínky byly sjednány. Nebyly-li sjednány zvláštní podmínky pro uplatnění reklamace, vztahuje se na záruku zákonný režim. V takovém případě je prodávající odpovědný za vadu na věci po dobu, která byla smluvena.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně náležitě odůvodní, ale spotřebitel s důvody zamítnutí nesouhlasí, může se ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2018 23:41, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.