Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Byl jsem společnosti GLS oklamán neboli podveden (depo 75 Kromeríž). Jelikož jsem si pro doručení balíku vybral firmu GLS před konkurencí, tak se mi stalo něco, co mě naprosto šokovalo. Dnes mi měl být doručován v odpoledních hodinách pilný balík (náhradní díl) v čase 15:00 - 18:00 balík č. 13173124 na adresu domů. Na základě jejich výzvy jsem v odpoledních hodinách byl doma, ale nikdo nezvonil ani nevolal a v 18hod. mi přišla zpráva, že doručovací pokus byl neúspěšný - adresát nezastižen, což byl jasný podvod na zákazníka. Firemnímu kurýrovi jsem po 18 hodině volal a jasně mi řekl, že nestíhá a na naši adrese fyzicky nebyl. Prý mají KAPACITNÍ PROBLÉMY, COŽ MĚ VŮBEC NEZAJÍMÁ. Každá firma se má zařídit tak, aby byla schopna plnit zakázky ze stávající smlouvy. Chápu, že je doba před Vánoci a mají hodně práce, ale nechápu proč nejsou féroví a zákazníka telefonicky neinformují o daném problému. Raději mu pošlou klamavý email (adresát nezastižen), za který zákazník vůbec nemůže. Už jsem o problému informoval i jejich infolinku, která mi potvrdila kapacitní problémy. Rozhodně by se to stávat takovým způsobem nemělo...
č. 13173124
Řádné informování zákazníka o problému, omluva a nabídnutí jiného termínu k dodání. Vyvarování se klamavého jednání - doručovací pokus byl neúspěšný adresát nezastižen, což je výsměch poctivému a řádně platícímu zákazníkovi!
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.