Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#19701Ukončení zásilek a vymazání osobních údajů z databáze firmy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2017, před 7 lety

Hynek Baran

Znění stížnosti

Nechci aby mi dále společnost zasílala produkty a žádám i o vymazání mých osobních údajů z databáze firmy


Produkt

ArthroPrim Rapid


Požadované řešení

Požaduji ukončení zásilek a vymazání mých osobních údajů z databáze firmy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2017 08:28, před 7 lety

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2017 08:45, před 7 lety

Helvetia Apotheke, P.O. Box 86, 10200 Praha 102



Vaše zákaznické číslo: 8445413
Produkt: 2300 ArthroPrim Rapid

Vážený pane Barane,

na základě Vaší žádosti Vám zasíláme protokol o vyjmutí Vaší adresy z naší databáze.

Se srdečným pozdravem

Helvetia Apotheke
zákaznické oddělení
tel. 234 099 888
=============================================================================
Praha, dne 12.12.2017

P R O T O K O L
o vyjmutí osobních údajů

Ve smyslu aktuálního znění zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů Vám tímto potvrzujeme, že jsme k dnešnímu dni provedli výmaz Vašich osobních údajů z aktivní zákaznické databáze. Uchovány zůstanou pouze údaje potřebné pro účetnictví (zákon o účetnictví č. 563/1991 Sb.).

Zároveň Vám tímto garantujeme, že nedojde k zasílání žádných reklamních materiálů ani nabídek společnosti Helvetia Apotheke na Vaši adresu.

K dnešnímu dni bohužel zůstává neuhrazena částka 435,00 Kč za následující zásilky:
č. faktury | vystaveno | splatnost | částka | druh zásilky
-----------+------------+------------+---------+-------------------------------------------------------------
8445413001 | 29.10.2017 | 21.11.2017 | 79,00 | uvítací bal. ArthroPrim Rapid (pod. č. DR1198663502U)
8445413002 | 19.11.2017 | 14.12.2017 | 178,00 | pravidelná ArthroPrim Rapid
8445413003 | 07.12.2017 | 01.01.2018 | 178,00 | pravidelná ArthroPrim Rapid


Prosíme poukázat tuto částku v následujících dnech na náš účet
Č. ÚČTU: 2500877342 / 2010 (Fio banka)
VARIABILNÍ symbol: 0008445413,
SPECIFICKÝ symbol: 0008445413,
KONSTANTNÍ symbol: 0558.


S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.12.2017 15:23, před 7 lety


Hynek Baran

Požadované částky jsem uhradil, dle pokynů na fakturách. nic nedlužím. Požadavek na další úhradu uvedené částky mi připadá podvodné

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2017 15:25, před 7 lety

Dobrý den,

samozřejmě pokud jste uhradil bude vše v pořádku. Žádná platba nám zatím nedorazila. Pokud jste hradil dnes, platba se teprve přičte.

Pokud jste hradil před delší dobou jak dva dny, napište nám prosím číslo účtu na které jste platil a pod jakým variabilním symbolem. Zkontrolujeme správnost údajů.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.12.2017 16:50, před 7 lety


Hynek Baran

Částku 435 Kč jsem uhradil dnes z.j 12.12.2017

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2017 10:29, před 7 lety

Dobrý den,


dne 14.12.2017 jsme obdrželi platbu. Vše je uhrazeno, neevidujeme žádnou pohledávku.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.12.2017 13:21, před 7 lety


Hynek Baran

Další zásílky nepřijímám a už nehodlám NIC PLATIT!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.12.2017 07:15, před 7 lety

Pane Barane, ano, potvrzuji Vám opakovaně, že je vše uhrazeno, neevidujeme žádnou pohledávku, byl jste vymazán z databáze pro marketingové účely a zasílání je ukončeno, to znamená, že Vám nebude nic chodit a tedy i to, že nebudete muset nic platit.

Pokud je to takto pro Vás v pořádku, požádáme Vás o ukončení a uzavření případu zde na dTestu.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.12.2017 15:19, před 7 lety


Hynek Baran

Hodnocení:

Komentář: bez komentáře