Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nechci aby mi dále společnost zasílala produkty a žádám i o vymazání mých osobních údajů z databáze firmy
ArthroPrim Rapid
Požaduji ukončení zásilek a vymazání mých osobních údajů z databáze firmy
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Helvetia Apotheke, P.O. Box 86, 10200 Praha 102
Vaše zákaznické číslo: 8445413
Produkt: 2300 ArthroPrim Rapid
Vážený pane Barane,
na základě Vaší žádosti Vám zasíláme protokol o vyjmutí Vaší adresy z naší databáze.
Se srdečným pozdravem
Helvetia Apotheke
zákaznické oddělení
tel. 234 099 888
=============================================================================
Praha, dne 12.12.2017
P R O T O K O L
o vyjmutí osobních údajů
Ve smyslu aktuálního znění zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů Vám tímto potvrzujeme, že jsme k dnešnímu dni provedli výmaz Vašich osobních údajů z aktivní zákaznické databáze. Uchovány zůstanou pouze údaje potřebné pro účetnictví (zákon o účetnictví č. 563/1991 Sb.).
Zároveň Vám tímto garantujeme, že nedojde k zasílání žádných reklamních materiálů ani nabídek společnosti Helvetia Apotheke na Vaši adresu.
K dnešnímu dni bohužel zůstává neuhrazena částka 435,00 Kč za následující zásilky:
č. faktury | vystaveno | splatnost | částka | druh zásilky
-----------+------------+------------+---------+-------------------------------------------------------------
8445413001 | 29.10.2017 | 21.11.2017 | 79,00 | uvítací bal. ArthroPrim Rapid (pod. č. DR1198663502U)
8445413002 | 19.11.2017 | 14.12.2017 | 178,00 | pravidelná ArthroPrim Rapid
8445413003 | 07.12.2017 | 01.01.2018 | 178,00 | pravidelná ArthroPrim Rapid
Prosíme poukázat tuto částku v následujících dnech na náš účet
Č. ÚČTU: 2500877342 / 2010 (Fio banka)
VARIABILNÍ symbol: 0008445413,
SPECIFICKÝ symbol: 0008445413,
KONSTANTNÍ symbol: 0558.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Požadované částky jsem uhradil, dle pokynů na fakturách. nic nedlužím. Požadavek na další úhradu uvedené částky mi připadá podvodné
Dobrý den,
samozřejmě pokud jste uhradil bude vše v pořádku. Žádná platba nám zatím nedorazila. Pokud jste hradil dnes, platba se teprve přičte.
Pokud jste hradil před delší dobou jak dva dny, napište nám prosím číslo účtu na které jste platil a pod jakým variabilním symbolem. Zkontrolujeme správnost údajů.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Částku 435 Kč jsem uhradil dnes z.j 12.12.2017
Dobrý den,
dne 14.12.2017 jsme obdrželi platbu. Vše je uhrazeno, neevidujeme žádnou pohledávku.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Další zásílky nepřijímám a už nehodlám NIC PLATIT!!!
Pane Barane, ano, potvrzuji Vám opakovaně, že je vše uhrazeno, neevidujeme žádnou pohledávku, byl jste vymazán z databáze pro marketingové účely a zasílání je ukončeno, to znamená, že Vám nebude nic chodit a tedy i to, že nebudete muset nic platit.
Pokud je to takto pro Vás v pořádku, požádáme Vás o ukončení a uzavření případu zde na dTestu.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Hodnocení:
Komentář: bez komentáře