Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes jsem otevrel vasi ryzi carnaroli s min. trvanlivosti do 01/02/2019. Bohuzel vsak neobsahovala pouze zrnka ryzova a bila, nybrz i zrnka cerna a nadmiru pohybliva. Tato skutecnost se opakuje jiz po nekolikate.
Ryze Carnaroli, ean 20508302
Chci si koupit ryzi bez obavy, ze se v ni zas bude neco hemzit. Udelejte to jek chcete, ale nemuzete prodavat ryzi s broukama.
|
Tweet |
Nemá-li zboží požadované vlastnosti, je třeba jej neprodleně reklamovat přímo na prodejně a žádat za něj náhradu. U potravin, jejichž jakost má omezenou trvanlivost by měla být reklamace uplatněna co nejdříve. Pokud zboží nemá odpovídající jakost, má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Namísto toho lze žádat i přiměřenou slevu z kupní ceny.
Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení.
Dobrý den, pane Webere,
za tento nález se omlouváme. Neměl byste k dispozici i číslo šarže, či ostatní číselné údaje natištěné přímo na obalu rýže? Vše následně předáme k prověření kolegům odpovědným za tento sortiment. Pokud by se podobná situace opakovala, neváhejte rýži zanést do kterékoliv naší prodejny, kde Vám budou vráceny peníze.
Děkujeme.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den, rád bych vám údaje poskytl, obal jsem však již vyhodil. Neschoval jsem si ani účtenku, tak jsem nemohl reklamovat na prodejně. Přesto děkuji za odpověď a hlavně jsem rád, že o tom víte.
My děkujeme za upozornění, pane Webere. Pokud by se něco podobného přihodilo znovu (věříme však, že ne), zboží, s jehož kvalitou nejste spokojen, můžete do prodejny donést i bez účtenky a kolegové Vám vrátí peníze.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.