Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#19702Brouci v rýži

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2017, před 7 lety

Přemysl Weber

Znění stížnosti

Dnes jsem otevrel vasi ryzi carnaroli s min. trvanlivosti do 01/02/2019. Bohuzel vsak neobsahovala pouze zrnka ryzova a bila, nybrz i zrnka cerna a nadmiru pohybliva. Tato skutecnost se opakuje jiz po nekolikate.


Produkt

Ryze Carnaroli, ean 20508302


Požadované řešení

Chci si koupit ryzi bez obavy, ze se v ni zas bude neco hemzit. Udelejte to jek chcete, ale nemuzete prodavat ryzi s broukama.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2017 08:26, před 7 lety

Nemá-li zboží požadované vlastnosti, je třeba jej neprodleně reklamovat přímo na prodejně a žádat za něj náhradu. U potravin, jejichž jakost má omezenou trvanlivost by měla být reklamace uplatněna co nejdříve. Pokud zboží nemá odpovídající jakost, má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Namísto toho lze žádat i přiměřenou slevu z kupní ceny.

Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2017 09:44, před 7 lety

Dobrý den, pane Webere,

za tento nález se omlouváme. Neměl byste k dispozici i číslo šarže, či ostatní číselné údaje natištěné přímo na obalu rýže? Vše následně předáme k prověření kolegům odpovědným za tento sortiment. Pokud by se podobná situace opakovala, neváhejte rýži zanést do kterékoliv naší prodejny, kde Vám budou vráceny peníze.

Děkujeme.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.12.2017 10:16, před 7 lety


Přemysl Weber

Dobrý den, rád bych vám údaje poskytl, obal jsem však již vyhodil. Neschoval jsem si ani účtenku, tak jsem nemohl reklamovat na prodejně. Přesto děkuji za odpověď a hlavně jsem rád, že o tom víte.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2017 10:39, před 7 lety

My děkujeme za upozornění, pane Webere. Pokud by se něco podobného přihodilo znovu (věříme však, že ne), zboží, s jehož kvalitou nejste spokojen, můžete do prodejny donést i bez účtenky a kolegové Vám vrátí peníze.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 07:31, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2018 22:33, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.