Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#19703Neoprávněná platba za službu GER

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2017, před 7 lety

Lenka Procházková

Znění stížnosti

Dne 9.11.2017 mi přišla sms z čísla 90309 na předplatné GER, aniž bych cokoliv udělala, služba se zaktivovala a z mého telefonu se sama poslala zpráva "ANO GER" od této doby se mi každý týden odečítá z kreditu Kč 99,-. Bohužel jsem na to přišla až dnes, protože vše proběhlo samo bez mého vědomí a dnes byl vyčerpán můj kredit. Jak je vůbec možné, že se z mého telefonu sama pošle SMS bez mého vědomí pro odběr nějakých služeb??? Toto považuji za podvod, a proto se na vás obracím se žádostí o nápravu této skutečnosti.
Děkuji
S pozdravem
Lenka Procházková


Produkt

Samsung Galaxy J3 2016 J320FN, výrobní číslo: 353557086770676


Požadované řešení

Jelikož se evidentně jedná o podvod, já jsem si nic neobjednala a už vůbec jsem nedala svolení k tomu, aby se mi odečetla jakákoliv platba, tak požaduji jednak vrácení peněz, které mi byly bez mého vědomí odečteny z kreditu a v neposlední řadě o opatření, které do budoucna zabrání takovýmto podvodným událostem.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2017 08:18, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.