Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 9.11.2017 mi přišla sms z čísla 90309 na předplatné GER, aniž bych cokoliv udělala, služba se zaktivovala a z mého telefonu se sama poslala zpráva "ANO GER" od této doby se mi každý týden odečítá z kreditu Kč 99,-. Bohužel jsem na to přišla až dnes, protože vše proběhlo samo bez mého vědomí a dnes byl vyčerpán můj kredit. Jak je vůbec možné, že se z mého telefonu sama pošle SMS bez mého vědomí pro odběr nějakých služeb??? Toto považuji za podvod, a proto se na vás obracím se žádostí o nápravu této skutečnosti.
Děkuji
S pozdravem
Lenka Procházková
Samsung Galaxy J3 2016 J320FN, výrobní číslo: 353557086770676
Jelikož se evidentně jedná o podvod, já jsem si nic neobjednala a už vůbec jsem nedala svolení k tomu, aby se mi odečetla jakákoliv platba, tak požaduji jednak vrácení peněz, které mi byly bez mého vědomí odečteny z kreditu a v neposlední řadě o opatření, které do budoucna zabrání takovýmto podvodným událostem.
Děkuji
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.