Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26.11.2011 mi manžel zakoupil zimní kabát značky Discovering jako vánoční dárek. Bohužel se na tomto kabátě během používání vyskytla vada spočívající ve vytržení ukončení zipu. Tuto vadu jsem reklamovala dne 13.11.2013 a žádala o opravu.Dne 17.12., tedy po překročení lhůty k vyřízení reklamace,jsme se dostavili do prodejny k převzetí věci. Bohužel nám bylo sděleno, že reklamace nebyla vyřízena. Majitelka přislíbila opravu, ale další týden se neozvala. Dne 23.12. jsem majitelce doručila Odstoupení od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace prostřednictvím doporučeného dopisu s dodejkou a nyní již opět uplynula 30ti denní lhůta a peníze na účet nepřišly.
zimní kabát značky Discovering č.art.DW 11.009 za cenu 9 990,-Kč
vrácení peněz
|
Tweet |
Dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele platí, že pokud není reklamace vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou, tudíž i na odstoupení od kupní smlouvy.
Hodnocení:
Komentář: Stížnost již nebylo potřeba dále řešit, na základě rady od rádců jsem majitelce zaslala předžalobní výzvu a paní majitelka zaplatila ještě týž den. Děkuji M.Bisová