Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#19710Zasílání vitamínových balíčků

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2017, před 7 lety

Andrea Petrydesova

Znění stížnosti

Dobrý den, zhruba před třemi týdny mi dorazil první balíček od společnosti helvetia apotheke. Vzhledem k tomu, že jsem si nic podobného neobjednala ani po internetu a ani po telefonu zaráží mě, jak zjistili mou adresu. Balík jsem obratem dala do obálky a poslala zpět. Včera mi byl vhozen do schránky další balíček. Je to pro mě dost obtěžující.
Na uvedených telefonech mi to nikdo nezvedal
První balíček, který jsem zaslala zpět byl na P.O.Box , takže doufám, že se mi nevrátí zpět.
Děkuji Petrýdesová


Produkt

Zasílání vitamínů s přiloženou složenkou


Požadované řešení

Prosím o ukončení zasílání těchto balíčků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2017 14:18, před 7 lety

Spotřebitelka je povinna uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednala. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitelka společnosti na své náklady nic vracet, ani ji o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.12.2017 14:55, před 7 lety

Vážená paní Petrýdesová,
Dovolte, abychom Vám vysvětlili systém zasílání našeho produktu Hair&Nail Comfort.
Před časem jste byla kontaktována naším telemarketingovým oddělením, od kterého jste dostala nabídku na produkt nejlépe odpovídající Vašemu životnímu stylu nebo Vašim potřebám. Pracovník Vám po telefonu popsal nejen úvodní nabídku k otestování našeho produktu, zároveň Vám i sdělil, jak bude postupováno dále. Tyto informace jste si v telefonickém rozhovoru odsouhlasili a Vy jste nám dobrovolně sdělila svou adresu, na kterou má k zasílání docházet. Tím byla Vaše adresa zanesena do databáze, a v tom okamžiku jste se stala naším zákazníkem.
V hovoru Vám bylo řečeno, že první zásilka, tzv. UVÍTACÍ BALÍČEK, je odeslán zdarma, jen za cenu poštovného a balného ve výši 79,-Kč se složenkou splatnou 14 dní.
Úvodní balíček je zasílán jako "Balík do ruky" a obsahuje počáteční dvacetidenní dávku Vámi zvoleného doplňku stravy.
U Vámi vybraného produktu odborníci doporučují užívání alespoň po dobu 3 měsíců, aby to mělo správný efekt. Proto jste během hovoru dostal/a informaci o výhodách našeho systému spočívajících právě v tom, že se nemusíte starat o shánění dalších dávek.
V hovoru tedy muselo zaznít, že pokud od Vás do 7 dnů po přijetí zásilky nedostaneme zamítavou zprávu, obdržíte od nás každých 20 dní další zásilku produktu za zvýhodněnou cenu bez poštovného a balného spolu se složenkou, která se vztahuje k té konkrétní zásilce.
Tyto zásilky chodí již jako listovní, v obálce přímo do Vaší schránky, aby to pro Vás bylo co nejpohodlnější.
Viz. také informace na stránce www.helvetia.cz/pravidelne-zasilky .

Pokud se rozhodnete z jakéhokoli důvodu ukončit zasílání, stačí zavolat k nám na zákaznický servis, nebo nám zaslat e-mail či korespondenční lístek. Ze zákona máte na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu 14 dní od přijetí 1. zásilky, u nás si můžete o zrušení odběru zažádat kdykoliv.
Mimo to je možné odběr nastavit dle Vašeho přání, s delším intervalem, s vyšším množstvím se slevou, na dobírku. Stačí nás jen kontaktovat na tel. čísle 234 099 888 v pracovní dny od 8 do 17 hodin.

V případě, že Vám došla zásilka a nebudete už o ni mít zájem, máte možnost ji vrátit zpět na naši adresu. Zboží jen musí mít nepoškozený obal a zásilka musí být řádně ofrankovaná.

Nahrávku Vašeho hovoru můžeme v případě Vašeho zájmu vyhledat a celou konverzaci prověřit, případně Vám nahrávku zaslat e-mailem.

Zaslali jsme Vám celkem dvě zásilky:


č. faktury | vystaveno | splatnost | částka | druh zásilky
-----------+------------+------------+---------+-------------------------------------------------------------
8429226001 | 23.10.2017 | 15.11.2017 | 79,00 | uvítací bal. Hair&Nail Comfort (pod. č. DR1198622595U)
8429226002 | 19.11.2017 | 14.12.2017 | 139,00 | pravidelná Hair&Nail Comfort

Doufáme, že jsme Vám celou skutečnost objasnili a věříme, že Vaši záležitost dořešíme k oboustranné spokojenosti.


S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.12.2017 16:25, před 7 lety


Andrea Petrydesova

Dobrý den.
Pokud je ta možnost, prosím o zaslání telefonního rozhovoru na můj email. Na podobné telefonáty určitě nereaguji a nic podobného po telefonu neobjednávám.

Oba přijaté balíčky byly odeslány zpět

Děkuji
Petrýdesová
Petrydesova.andrea@gmail.com

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.12.2017 08:15, před 7 lety

Dobrý den,

ano, na Váš email jsme Vám objednávkový hovor zaslali. Dne 7.2.2017 se nám vrátil zpět Uvítací balíček. Druhou zásilku tedy odepisujeme. Neevidujeme žádnou pohledávku a provádíme výmaz údajů z databáze pro marketingové účely.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.12.2017 10:33, před 7 lety


Andrea Petrydesova

Dobrý den.
Děkuji za zaslání telefonního záznamu. Opravdu ste nemluvili se mnou , ale s mou matkou. Příjmení máme bohužel stejné. Je voláno i na její telefonní číslo. Na adrese, kterou uvedla se nezdržuje a nikdy tu nebydlela. Ale to už si vyřeším s ní.
Děkuji za ochotu a předem se za ní omlouvám.
Prosím o vymazání mých nacionále z vašich seznamů. O tyto výrobky nemám opravdu zájem.
Děkuji za kladné vyřízení

Petrýdesová Andrea

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.12.2017 11:00, před 7 lety

Dobrý den,

ano, potvrzujeme výmaz údajů z databáze pro marketingové účely a ukončení zasílání.

Pokud jste takto spokojena, požádáme Vás o ukončení případu zde na dTestu.


Děkujeme

S pozdravem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.12.2017 11:16, před 7 lety


Andrea Petrydesova

Hodnocení: