Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Zdravim. manzel objednal cez Viagogo listky na muzikal Wicked v Zürichu na 2.12.2017 1triedu 1ks za 113 Chf. Objednal 4 ks. Z karty mu stiahlo 623 CHf teda o 170 Chf viac. Okamzite sme napisali Email, kde sme dostali odpoved ze je to za poplatky s tym spojene. Ako prosim??????? 170Chf za poplatky ? ved je to objednane online. No nic listky pridu pred predstavenim 3 dni a postou. Listky mali prist 30.11 postou. Listky vsak neprisli. V piatok vecer dostal manzel email v ktorom nam poslali listky na celkom ine meno s inymi udajmi a co je najlepsie na listku je cena za jeden 88 CHf a 2 trieda, No tak prosim pekne . POmoc a telefonne cislo,ktore ma fungovat od 11.00 do 22.00 nepretrzite zvonime pol hodiny combox len muzika. Skusame volat na ticketcoron - na listku stoji tato firma - tam sme sa aspon dovolali. Meno mojho manzela vobec nie je v systeme. A ona nam nevie pomoct.Je tam len meno dotycnej, uvedenej na listkoch ktore sme dostali. Hladam teda meno dotynej na nete, mozno ona ma nase listky. Zial ziadne take meno som nenasla. No uz sa mi to nepaci. Volame este raz na cislo uvedene na listkoch teda na nemecke cislo, po 5 minutach nam kombox povedal ze nam nemoze pomoct aby sme sa spojili cez email. Vystupenie je dnes o 19.30 no pekne sme naleteli. Tymto aj ja podavam na Viagogo cez tuto stranku staznost za podvod, klamivu a zavadzajucu reklamu a bezdovodne obohatenie. Cely tento pripad postupujem v pondelok svojmu advokatovi a policii vo Swajciarsku. S pozdravom Alena Wyss
4ks Listky na muzikal Wicked 2.12.2017 v Zürichu
Vratit celu sumu, ktora bola z uctu strhnuta za 4 ks listkov tedda 623Chf a firmu Viagogo prekontrolovat kontrolnymi instituciami a patricne potrestat ale najlepsie zakazat cinnost a hotovo
|
Tweet |
Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).
Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.