Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Do emailové adresy mi přichází opakované upozornění na novou zprávu, ale ve schránce na webu seznamky žádné nejsou. Z osobního kontaktu s odesílatelkou ze seznamky vím, že se ani jí nezobrazují v odeslaných. Zřejmě je problém ve správě webu, což se může stávat, ale při platbě 600 kč za sedm týdnů mi připadá nefunkčnost posílání a zobrazování zpráv dost zásadní. Na žádosti o řešení jakási slečna posílá ve slovenštině dotazy, které vůbec nedávají věcný ani slovesný smysl. Domnívám se že jde o zprávy generované počítačem. V každém případě tato závada trvá asi týden, a není řešena. V podmínkách jsem také nikde nenašel zákaz posílat emailovou adresu ve zprávách, ale při jejím zaslání mi byla smazána, protože se údajně mmusí emailový kontakt koupit za 30 kč.
doložit mohu pouze zprávy ze svè emailové stránky, stav zpráv na webu bych musel vyfotit
Buďto zprovoznit službu tak, abych ji mohl používat v souladu s nabízenými službami, nebo vrátit peníze za období, po které byla služba nefunkční. Nemožnost přijímat zprávy na seznamce, je jako nepojízdné auto, a seznamka se stává pouze prohlížečem profilů.
|
Tweet |
Pokud služba nebyla po zaplacení smluvené částky zprovozněna dle sjednaných podmínek, mohlo by se jednat o podstatné porušení smlouvy a spotřebitel by měl právo od smlouvy odstoupit. V takovém případě by společnost byla povinna vrátit úhrady za službu, neboť spotřebitel nemohl využít tuto službu. Za podstatné porušení smlouvy se považuje porušení povinností takovým způsobem, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. Bylo-li odstoupeno od smlouvy, ruší se závazek od počátku.
Nebylo-li možné službu využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu.
Na žádost společnosti stížnost znovu otevíráme. Společnost tak může doplnit své vyjádření.
Dobrý den.
Předně bychom chtěli dát na srozuměnou, že jsme neobdrželi zprávu z tohoto webu o stížnosti uživatele. Narazili jsme na ni naprostou náhodou a proto na ni reagujeme nyní. Zaslaný email z webu vasestiznosti.cz totiž pravděpodobně skončil ve spamu, kde jsme jej přehlédli.
Problémy členů naší komunity bereme velmi vážně a všechny se je snažíme aktivně řešit.
Tuto stížnost jsme s uživatelem také řešili. Pro reklamace, dotazy a připomínky máme živou podporu webu, která reaguje na všechny dotazy obvykle do 24 hodin. Ve valné většině případů jakékoli problémy s členy naší komunity vyřešíme k jejich spokojenosti.
Zpětnou kontrolou jsme zjistili, že v jeden den (17.11.) došlo k chybnému odeslání několika upozornění na došlou zprávu do schránky zmiňovaného uživatele, přestože žádná zpráva zaslaná nebyla. Tento technický problém byl jednorázový a vícekrát se již neprojevil. Navíc jsme přijali taková opatření, aby k němu ani v budoucnu již nedocházelo.
Uživateli jsme po zjištění chyby vrátili všechny peníze za členství.
Věříme ve férový přístup k online seznamování a naším hlavním cílem je co největší počet spokojených párů.
S pozdravem
Tým webu KatolickáSeznamka.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.