Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
24.11.2017 byly 2 zásilky převzaty Českou poštou k doručení, dnes je 2.12.2017 a zásilky stále nebyly doručeny. Dle SLEDOVÁNÍ ZÁSILEK jsou uloženy na SPU Pardubice 02 a nic se neděje. Jedná se o zásilky BA0265549429X a BA0265549432X. Jsem velmi znepokojena!!! Očekávám rychlé vyřízené a doručení těchto zásilek.
Balíčky BA0265549429X a BA0265549432X.
Okamžité dodání!!!
|
Tweet |
U typu zásilky doporučený balíček bohužel Česká pošta negarantuje dobu dodání jako v případě balíku do ruky (Garance doručení následující pracovní den po podání). Nejedná se v daném případě o garantované doručení, tedy může trvat i déle.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman