Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19716Nedoručená zásilka DR3373018025U

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2017, před 7 lety

Josef Krunčík

Znění stížnosti

Dobrý den,
v příloze zasílám výpis ze sledování zásilek. Udivuje mne, že balík je již devátý den na poště v Plzni a nehne se (od 24.11). Volal jsem tam a pán, se kterým jsem mluvil (jméno nevím, nepředstavil se) byl ještě jízlivý, co se prý divím, může to být ještě více dní. Jak to koresponduje se sloganem:"Dnes podáte, zítra dodáme"? Toto přeci není možné. Stěžoval jsem si u paní ombudsmanky a odpověď mne docela udivila. Balík, který byl podán na poště v Kynšperku, hledali v Jižních Čechách a že ho nemohou dohledat. Proč jsou tedy balíky číslovány, to je pro parádu balíku nebo proto aby mohla být zásilka v kteroukoliv dobu dohledána? Znovu jsem psal paní ombudsmance, tentokrát odpověď žádná.

S pozdravem

Ing. Josef Krunčík


Sledování zásilek

· Vyhledávání zásilek
· Moje zásilky
Stav


Místo vzniku události


DR3373018025U
Zásilka převzata do přepravy.

27.11.2017

30071

Depo Plzeň 71


Detailní informace k zásilkám
DR3373018025U
· Typ zásilky: Balík Do ruky,
· Hmotnost zásilky: 12.0 kg,
· Výše dobírky: 1 286 Kč,
· Počet kusů: 1 kus




Místo vzniku události

27.11.2017

Zásilka převzata do přepravy.

30071

Depo Plzeň 71

24.11.2017

Vstup zásilky na SPU.

30200

SPU Plzeň 02

24.11.2017

Obdrženy údaje k zásilce.


Produkt

krmivo pro psa ze ZOOCENTRA, Acana Heritage Light & Fit Dog 11,4 kg 1 pytel 11,4 kg + dárek Trubičky plněné kachním masem 250g


Požadované řešení

Urychleně dodat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2017 08:42, před 7 lety

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.