Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v příloze zasílám výpis ze sledování zásilek. Udivuje mne, že balík je již devátý den na poště v Plzni a nehne se (od 24.11). Volal jsem tam a pán, se kterým jsem mluvil (jméno nevím, nepředstavil se) byl ještě jízlivý, co se prý divím, může to být ještě více dní. Jak to koresponduje se sloganem:"Dnes podáte, zítra dodáme"? Toto přeci není možné. Stěžoval jsem si u paní ombudsmanky a odpověď mne docela udivila. Balík, který byl podán na poště v Kynšperku, hledali v Jižních Čechách a že ho nemohou dohledat. Proč jsou tedy balíky číslovány, to je pro parádu balíku nebo proto aby mohla být zásilka v kteroukoliv dobu dohledána? Znovu jsem psal paní ombudsmance, tentokrát odpověď žádná.
S pozdravem
Ing. Josef Krunčík
Sledování zásilek
· Vyhledávání zásilek
· Moje zásilky
Stav
Místo vzniku události
DR3373018025U
Zásilka převzata do přepravy.
27.11.2017
30071
Depo Plzeň 71
Detailní informace k zásilkám
DR3373018025U
· Typ zásilky: Balík Do ruky,
· Hmotnost zásilky: 12.0 kg,
· Výše dobírky: 1 286 Kč,
· Počet kusů: 1 kus
Místo vzniku události
27.11.2017
Zásilka převzata do přepravy.
30071
Depo Plzeň 71
24.11.2017
Vstup zásilky na SPU.
30200
SPU Plzeň 02
24.11.2017
Obdrženy údaje k zásilce.
krmivo pro psa ze ZOOCENTRA, Acana Heritage Light & Fit Dog 11,4 kg 1 pytel 11,4 kg + dárek Trubičky plněné kachním masem 250g
Urychleně dodat
|
Tweet |
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.