Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.8.2013 jsem u prodejce koupil TV Samsung. Na televizi se neustale a nepravidelne projevuje vada cukani obrazu. Vzhledem k tomu, ze slo o vyrobek za 35 tis. korun, zacal jsem resit vec se spolecnosti Samsung. Ta nakonec objednala opravu u Interservis Liberec. Dne 9.12.2013 jsem uzavrel smlouvu o oprave s timto servisem. Pri predani TV jsem vadu predvedl a servis pristroj odvezl. Dne 27.12.2013 TV privezli zpet s tim, ze byla vymenena zakladni deska pristroje. Pri predvedeni se vsak projevovala stejna zavada. TV jsem tedy neprevzal a servis odvezl pristroj zpet. Dne 3.1.2014 servis TV dovezl s tim, ze vada se neprojevila. Pracovnik servisu pri predvedeni pristroje vsak sam zase potvrdil, ze vadu vidi. Vedouci servisu mi doporucoval vec komunikovat s vyrobcem. To jsem odmitl s tim, ze pokud vadu nedokazi opravit, maji vec komunikovat s vyrobcem sami, protoze ja jako zakaznik tomu nerozumim, a oni by meli rict, zda je vada odstranitelna ci nikoliv. Pristroj jsem tedy odmitl prevzit a servis jej odvezl opet pryc. Dne 17.1.2014 mi TV privezli zpet, bez jakehokoliv zlepseni stavu, coz se projevilo pri predvedeni. Navic nemel servis v poradku dokumenty, ktere neodpovidaly skutecnym datum. Servis prislibil zaslani dokumentace spravne. Nestalo se tak. Servis tvrdil, ze vec komunikoval s vyrobcem, ktery jev nepovazuje za vadu. Spolecnost Reba odmitla uznat reklamaci, prestoze jsem ovsem odstoupil od smlouvy po 30 dnech, kdy jsem nemel televizi doma.
Televizi nejde sledovat. Jsem presvedcen, ze vyrobek je zmetek a chci objednat soudniho znalce a jit do sporu, protoze mam za to, ze vyrobek nesplnuje deklarovane vlastnosti. Je takovy postup spravny? Nemuzete doporucit nejakeho znalce v tomto oboru, se kterym bych mohl spolupracovat? Dekuji
Samsung UE55F6740
Chci odstoupit od smlouvy, nebot neverim, ze vyrobek bude fungovat spravne.
|
Tweet |
V případě, že je reklamace zamítnuta, je prodejce povinný písemně zamítnutí reklamace odůvodnit. Za vyřízení reklamace odpovídá kupujícímu výhradně prodejce.
Pokud prodejce tvrdí, že sice vadu shledal, ale nemůže jí odstranit, jedná se o vadu neodstranitelnou a kupujícímu tak vzniká nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Společnost REBA International spol. s r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.