Společnost


MDV - IMPORT, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19720Otevírací doba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2017, před 7 lety

František Leistner

Znění stížnosti

27.11.17 jsem byl v OC Fórum v Ústí n.L. ve vaší prodejně M2 Shoes, v 18:00. Prodejna byla zavřená, byla vyvěšena přestávka do 18:30 hod. Skrze mříž bylo vidět 2 slečny, které jedly. Na přestávku má nárok (snad i povinnost) každý pracující. Proč toto není uvedeno v otevírací době? Je nutné, aby obě prodavačky měly přestávku současně? Dorazilo mě, když jsem po půlhodině zbytečného chození po OC Fórum přišel k prodejně a otevírací doba byla změněna na 18:35. Dále mě překvapila ne zrovna přívětivá odpověď prodavačky na můj dotaz, kdy skutečně otevřou, která zněla "vždyť to tam snad máte napsané ne". Identifikace prodavačky: tel.: 778 521 282. O vysvětlení nežádám, pouze si v prodejně udělejte pořádek a do otevíracích hodin dopište pauzy, kdy bude prodejna zavřená. Děkuji.


Požadované řešení

Viz výše.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 08:36, před 7 lety

Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2018 23:36, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.