Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
27.11.17 jsem byl v OC Fórum v Ústí n.L. ve vaší prodejně M2 Shoes, v 18:00. Prodejna byla zavřená, byla vyvěšena přestávka do 18:30 hod. Skrze mříž bylo vidět 2 slečny, které jedly. Na přestávku má nárok (snad i povinnost) každý pracující. Proč toto není uvedeno v otevírací době? Je nutné, aby obě prodavačky měly přestávku současně? Dorazilo mě, když jsem po půlhodině zbytečného chození po OC Fórum přišel k prodejně a otevírací doba byla změněna na 18:35. Dále mě překvapila ne zrovna přívětivá odpověď prodavačky na můj dotaz, kdy skutečně otevřou, která zněla "vždyť to tam snad máte napsané ne". Identifikace prodavačky: tel.: 778 521 282. O vysvětlení nežádám, pouze si v prodejně udělejte pořádek a do otevíracích hodin dopište pauzy, kdy bude prodejna zavřená. Děkuji.
Viz výše.
|
Tweet |
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.