Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#19721Zrušení premium členství na seznamce be2 a registrace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2017, před 7 lety

Petr Holub

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 2.12.2017 jsem si zaplatil na seznamce be2 takzvané premium členství na 1 rok. Uvedená byla částka 99,- korun, nicméně z účtu mi bylo strženo 4752,-. V obchodních podmínkách jsem se dočetl že lze do 14 dnů odstoupit od smlouvy a částka bude vrácena zpět. Jak prosím od této smlouvy odstoupit aby proběhlo vrácení částky a zároveň zrušení registrace? Lze toto provést i e-mailem? Děkuji.

Petr


Produkt

Odstoupení od smlouvy - Premium členství


Požadované řešení

Zrušení smlouvy, vrácení zaplacené částky zpět a zrušení registrace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2017 09:38, před 7 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Spotřebitel může tedy odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel výpověď či odstoupení od smlouvy ve stanovené lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné ukončení členství v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje ukončení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.12.2017 12:45, před 7 lety

ID: WGM4JH31


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.12.2017 11:07, před 7 lety


Petr Holub

Dobrý den.

Na vámi poslaný e-mail jsem samozřejmě reagoval, neboť si nemohu dovolit jen tak přijít o takovouto částku. Souhlasil jsem s vrácením částky 4356,-Kč. Bylo mi potvrzeno, že tato částka byla odeslána dne 6.12.2017 zpět. Cca již 15.12.2017 jsem vás opakovaně kontaktoval s dotazem kde se zpozdilo vrácení této částky. V příloze jste mi zaslali potvrzení o vrácení (údajně se vrácení projeví za 6-8 dnů). Nicméně je dnes 19.12.2017 a dodnes uvedená suma nedorazila. Žádám tedy o vysvětlení a hlavně VRÁCENÍ této sumy.V případě potřeby zde rád zveřejním kompletní e-mailovou komunikaci. Děkuji.


Petr Holub

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.12.2017 08:32, před 7 lety

ID: WGM4JH31


Dobrý den.

Částka ve výši 4356 Kč Vám byla z naší strany ke dni 06.12.2017 refundovaná - viz prosím také zaslané potvrzení.

V případě jakýchkoliv nesrovnalostí tudíž prosím kontaktujte přímo svou banku,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.12.2017 14:07, před 7 lety


Petr Holub

Dobrý den.

Dnes tj. 21.12.2017 jsem komunikoval s bankou ohledně vámi refundované částky. Bankou mi bylo potvrzeno že k žádné transakci nedošlo. Proto žádám o kontrolu zda a kam byla poslána refundovaná částka a žádám nápravu. Věřím, že se záležitost vyřeší k oboustranné spokojenosti.

Petr Holub

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2017 19:08, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na poslední vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2018 21:41, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.