Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 2.12.2017 mi byly avizovány dvě zásilky k doručení a to DR320711894U a DR3207122390U. S manželem jsme čekali na doručení a jen dle poslané SMS a emailu jsme se dozvěděli, že nejsme k zastižení. Okamžitě jsem volala na místní pobočku ve Stříbrnické ul., tam mi dali číslo někam na odvoz balíků a až tam jsem dostala telefon na řidiče, který mi to přes několik telefonátů a sms nezvedl a po 12h sice zvedl tel., ale oznámil mi, že mám smůlu, že už má po pracovní době a že u mě určitě byl.
Upozorňuji, že v době, kdy u nás údajně zvonil přišel tchán a zvonek opravdu zvonil. Také mi nebyl vhozený žádný lístek do schránky. Dle jeho slov měl času dost, tak nechápu, proč tedy nezvedá telefon a proč nedává oznámení do schránky?
Co je velmi důležité, je jejich obsah, čekala jsem výživu pro nedonošená dvojčata a to jsem mu i oznámila, že je zásilka velmi důležitá a že nám tím způsobil nemalé potíže. Jelikož se jednalo o dva, pro mne velmi těžké balíky, tak pro mne bylo důležité, že je manžel doma a že mi je odnosí. V týdnu je sama převzít nemůžu, jsem do večera sama doma a nemohu tu nechat takhle malé děti samotné, tak by mne zajímalo, zdali mi je tento ulhaný pán odnosí do 2.p.
Bohužel se mi tento případ nestal poprvé, dokonce po několikáté a neřešila jsem, ale toto pán opravdu přehnal a sobecky si neuvědomuje, že lidé čekají i důležité zásilky. Věřte mi, že mám velmi málo času a toto vypisování je pro mne velmi zatěžující, ale pokud se konečně neozvu, tak tací lidé budou dělat stále stejné chyby bez trestů.
DR3207118948U DR3207122390U
Telefonát o přesném čase znovudoručení s odnosem do 2 patra.
Informaci o tom, jak jste to s nespolehlivým zaměstnancem řešili a jaké to pro něj má následek.
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman