Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#19724Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2017, před 7 lety

Lenka Jonová

Znění stížnosti

Dne 22.11. jsem na Alza.cz objednala zboží, číslo objednávky 170627819, které jsem ještě v daný den zaplatila kartou. Vzhledem k vysoké váze výrobku (38kg) jsem volila víkendové doručení na 26.11. Pro víkendové doručení nelze zvolit společnost, která zboží doručí, alza.cz ji výbírá sama, pro nás zvolila zavolejsikurýra.cz . Zboží mi bohužel doručeno nebylo, alza informovala o technickém problému při expedici na jejich straně a tím způsobené zpoždění zásilky. Zároveň mne kurýr ten den informoval, že zásilku sice má, ale není kompletní. Od té doby nemám informace o tom, kdy dojde k nápravě. Zkoušela jsem volat na infolinku alza.cz a nalézt řešení, bohužel dle informací operátorů nemají zásilku vrácenou od kurýra a nemají ani informace, kde se zásilka nachází. Zároveň dle vyjádření operátorů nemám právo na vrácení peněz do doby, než se jim zásilka od kurýra vrátí. Jediné nabídnuté řešení bylo, že si mohu výrobek znovu objednat a znovu zaplatit, ale toto řešení se mi popravdě nelíbí, peníze za výrobek jsem již jednou včas zaplatila a aktuálně nemám ani zboží ani vrácené peníze.


Produkt

Jedná se o dětskou kuchyňku Kidkraft https://www.alza.cz/hracky/kid-kraft-kuchynka-deluxe-big-bright-d5128864.htm


Požadované řešení

V tuto chvíli již chci jen vrátit peníze, po týdenním kolotoči hovorů na infolinku alza.cz , který nikam nevedl jsem dnes požádala o storno a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2017 05:43, před 7 lety

Jelikož byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (přes internet), má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodů ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Právo odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží pak vyplývá ze čl. 40 preambule Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU.

Odstoupila-li spotřebitelka od smlouvy, vrátí jí podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Pokud by tak v této lhůtě neučiní, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může požadovat současně i úrok z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2018 22:41, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.