Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, u firmy Direkto jsem si objednala 2 tlačítkové telefony dne 17.10.2017, 20.10.2017 mi firma telefony odesílala dne 30.10.2017 jsem jim zásilku vrátila. I přes několikráté telefonické dotazy a přísliby nemám na účtě vrácené finance ve výši 897,- Kč. Veškeré doklady byly zaslány 25.11.2017 reklamačnímu oddělení ve Strakonicích na které toto oddělení vůbec nereagovalo.
/Faktura č. 179825283 - číslo vrácené zásilky - DR0167645076X974/
Můžete mi prosím pomoci vyřídit moji žádost o vrácení financí? Děkuji předem se srdečným pozdravem Wagnerová Marcela
mobil 01 - tlačítkový telefon - černá/červená
vrácení financí na účet č. 181974217/0300
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Spotřebitelka nás informovala, že se problém podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.