Společnost


DIREKTO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#19726Nevrácení peněz za vrácení zboží v zákonné 14 denní lhůtě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2017, před 7 lety

Marcela Wagnerová

Znění stížnosti

Dobrý den, u firmy Direkto jsem si objednala 2 tlačítkové telefony dne 17.10.2017, 20.10.2017 mi firma telefony odesílala dne 30.10.2017 jsem jim zásilku vrátila. I přes několikráté telefonické dotazy a přísliby nemám na účtě vrácené finance ve výši 897,- Kč. Veškeré doklady byly zaslány 25.11.2017 reklamačnímu oddělení ve Strakonicích na které toto oddělení vůbec nereagovalo.
/Faktura č. 179825283 - číslo vrácené zásilky - DR0167645076X974/
Můžete mi prosím pomoci vyřídit moji žádost o vrácení financí? Děkuji předem se srdečným pozdravem Wagnerová Marcela


Produkt

mobil 01 - tlačítkový telefon - černá/červená


Požadované řešení

vrácení financí na účet č. 181974217/0300


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 08:04, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 10:27, před 7 lety

Spotřebitelka nás informovala, že se problém podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.