Společnost


Trikoja s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19727Vrácení zboží do 14 denní lhůty a nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2017, před 7 lety

Lucie Juřičková

Znění stížnosti

Hezky den,
mám na Vas velkou prosbu o radu, zakoupila jsem si na dkshop.cz kulmu na vlasy objednávka číslo: 66354, v hodnotě 999 Kč.

Tuto kulmu jsem hned na druhý den vrátila na adresu eshopu:
Trikoja s.r.o. Korunní 2569/108 Praha 2 DKSHOP,

S tím ze se jedna o vraceni do 14 dnu, po několika dnech se mi ozvala pošta, ze si zásilku nevyzvedly, a ze mi ji vrátí za pár dnu zpátky, tak jsem kontaktovala mailem dkshop.cz, že tam mají ode mě vrácenou zásilku ať si ji vyzvednout, odpověděli mi, že si ji nevyzvednou, že jsem ji poslala na špatnou adresu, a tak jsem nechala baliček vrátit a znovu po druhé jsem jej na své náklady poslala na adresu, kterou poslali, tedy:
Na Harfě 712/7
190 00 Praha 9 - Vysočany


Pak si zboží již vyzvedli, ale nyní mi odpověděli, ze jsem nedodržela 14 denní lhůtu, a že mi nevrátí peníze. Jen se chci zeptat, zda je jejich jednaní oprávněné? Jelikož vím, ze jsem nevrátila zboží na adresu, ale v baličku byla jen adresa, která je i na stránkách DKshopu a tu jsem to poslala.

Nyní nevím, jak mám postupovat, zda mám jimi zaslané zboží přebrat, či jim jej nechat zase poslat zpátky?

Moc děkuji za Vasi reakci

S pozdravem

Lucie Juřičková


Produkt

Loknovací kulma na vlasy cena 999, kod 009, objednávka 66354


Požadované řešení

chci jen vrácení peněz za zboží, děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 08:00, před 7 lety

Spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, pokud byla smlouva sjednána mimo obchodní prostory nebo distančním způsobem (telefonicky, přes internet). Odstoupil-li spotřebitel v této lhůtě, musí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, vrátit všechny finanční prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem. Pokud tak neučiní, ocitá se podnikatel v prodlení a spotřebitel se může kromě dlužné částky domáhat také zákonného úroku z prodlení stanoveného nařízením vlády č. 351/2013 Sb.

Prodávající má povinnost sdělit spotřebiteli podmínky, lhůty a postupy pro uplatnění tohoto práva, jakož i formulář pro odstoupení od smlouvy. Lhůta pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu se prodlužuje o jeden rok, pokud prodávající nesplnil vůči spotřebiteli tuto povinnost (například spotřebitele neinformoval o tom, kde může uplatnit právo na odstoupení od smlouvy).

Zmaří-li vědomě druhá strana dojití zásilky s odstoupením od smlouvy, platí, že řádně došlo. Pokud bylo odstoupení od smlouvy odesláno během lhůty pro využití tohoto práva (stačí tedy v poslední den lhůty zásilku odeslat), považuje se lhůta pro odstoupení za zachovanou. Je tedy vhodné uchovat si dokumenty, které prokazují, že právo na odstoupení od smlouvy bylo řádně uplatněno (dodejka, kopie odstoupení, atd.).

Pokud prodávající nebude odstoupení od smlouvy akceptovat, může spotřebitelka využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2018 22:40, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.