Společnost


Michalcová Michaela, Bc.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1973Protáhování reklamace a stále nevracených 4 733 Kč ani po překročení zákoné lhůty.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2014, před 11 lety

Radek Kubica

Znění stížnosti

V internetovém obchodě http://www.nejlevnejsimobily24.cz/ jsem si dne 13.7.2012 zakoupil následující zboží: mobilní telefon Sony Xperia Active za 4 733 Kč.
30.10.2013 Jsem tento zboží reklamoval ve v jejich provozovně, na základě čehož mi byl vydán reklamační list. 2.12.2013 jsem elektronicky požádal o vrácení peněz z důvodu překročení 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace.Nejspíše 11.12.2013 jsem jejich provozovnu osobně navštívil a hovořil s paní Bc. Michalcovou, ta mi do očí lhala, že k uplatnění reklamace nestačí záruční list. Ptal jsem se tedy jestli je to v občanském zákoníku? Opět mi zalhala že ano. Následně jsem volal na linku DTestu kde mi potvrdili že k reklamaci stačí záruční list. Vrátil jsem se tedy do provozovny kde byl přítomen i pan Cigánek a říkal jsem jim ,že mám právo uplatnění reklamace i na základě záručního listu. Ten mi přislíbil že mi peníze vrátí do 30 dní od uplatnění reklamace.
Provozovnu mají v Ostravě a mezitím jsem se vrátil do Prahy. Od té doby jsem je ale již několikrát urgoval s tím že už překročili lhůtu 30 dní pro vrácení peněz. Několikrát mi slibovali že peníze již posílají ale nestalo se tak.


Produkt

mobilní telefon Sony Xperia Active za 4 733 Kč zakoupený 13.7


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2014 10:33, před 11 lety

K uplatnění reklamace skutečně stačí záruční list. V případě, že je reklamace uplatněna, má prodejce 30 dní na vyřízení reklamace včetně případné opravy dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. V případě, že není lhůta dodržena, má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou, tedy na odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.1.2014 12:06, před 11 lety


Radek Kubica

Hodnocení: