Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#19730Pokladní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2017, před 7 lety

Eva Trnková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 3.12. pokladní/ muž s tetováním/ převzal lístek s vrácenými lahvemi. Částku neodečetl. Na tuto nesrovnalost jsem přišla až doma.
Těžko můžu částku dodatečně vymáhat. Rovněž se mi nelíbilo, jakým způsobem doslovně odhazoval zboží. Není to první nedostatek, opakovaně jsem se setkala i se špatně vrácenými penězi. Ráda v prodejně nakupuji, ale takovýto přístup pokladních se mně nelíbí.


Požadované řešení

Nevím, jaké mám nevrhnout řešení, když lístek s odevzdanými lahvemi má pokladní a pokladnou neprošel.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2017 08:19, před 7 lety

V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohla spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2017 09:42, před 7 lety

Dobrý den, paní Trnková,

tato situace nás mrzí. Můžete nám prosím upřesnit prodejnu, kterou jste navštívila, abychom mohli informovat kolegy, kteří se postarají o opětovné proškolení? Při další nákupu rovněž doporučujeme zkontrolovat si účet přímo na místě, abyste měla možnost vše vyřešit přímo na místě.

Děkujeme a přejeme pohodový den.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 10:18, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2018 22:34, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.