Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
dne 3.12. pokladní/ muž s tetováním/ převzal lístek s vrácenými lahvemi. Částku neodečetl. Na tuto nesrovnalost jsem přišla až doma.
Těžko můžu částku dodatečně vymáhat. Rovněž se mi nelíbilo, jakým způsobem doslovně odhazoval zboží. Není to první nedostatek, opakovaně jsem se setkala i se špatně vrácenými penězi. Ráda v prodejně nakupuji, ale takovýto přístup pokladních se mně nelíbí.
Nevím, jaké mám nevrhnout řešení, když lístek s odevzdanými lahvemi má pokladní a pokladnou neprošel.
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohla spotřebitelka zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Dobrý den, paní Trnková,
tato situace nás mrzí. Můžete nám prosím upřesnit prodejnu, kterou jste navštívila, abychom mohli informovat kolegy, kteří se postarají o opětovné proškolení? Při další nákupu rovněž doporučujeme zkontrolovat si účet přímo na místě, abyste měla možnost vše vyřešit přímo na místě.
Děkujeme a přejeme pohodový den.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.