Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#19733Nevyřízení reklamace zavazadla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

52 minut 21 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2017, před 7 lety

Alice Mihalovičová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 19.10. jsem odeslala reklamaci na poškozený kufr. Přišel mi automatický email o přijetí reklamace. Dne 3.11. jsem poslala na claim1@travelservice.aero email, zda jste mou žádost opravdu přijali, jelikož se mi dva týdny nikdo neozval. Dne 6.11. jsem dostala odpověď, že jsem v pořadí. Inu v pořádku, nechala jsem to být a čekala dál. Už je ale 3.12. a mně se stále nikdo neozval s jakýmkoli řešením. Naštěstí nikam v nejbližší době neletím, ale mám doma rozbitý kufr a ráda bych s tím už pohla. Číslo reklamace: 77183467

S pozdravem,
Alice Mihalovičová


Produkt

Poškozený kufr na letu Dubai - Praha ze dne 18.10.2017


Požadované řešení

Pro začátek by se mi mohl někdo aspoň ozvat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 15:15, před 7 lety

Je-li zavazadlo poškozeno, zpožděno, ztraceno nebo zničeno, musí cestující co nejdříve podat písemnou stížnost leteckému dopravci. V případě poškození odbaveného zavazadla musí cestující podat písemnou stížnost do sedmi dnů a v případě zpoždění do 21 dnů; v obou případech ode dne, kdy zavazadlo bylo nebo mělo být předáno cestujícímu. Jinak nárok na náhradu zaniká.

Problematikou náhrad za ztracená či poškozená zavazadla (vč. jejich obsahu) se zabývá Úmluva o sjednocení některých pravidel v mezinárodní letecké přepravě, která je známa pod názvem Montrealská úmluva. Montrealská úmluva však odpovědnost dopravce omezuje v jakémkoli případě zničení, ztráty, poškození nebo zpoždění na částku 1000 SDR (zvláštních jednotek práv) na osobu, což je cca 28 Kč/jednotka. Aktuální kurz naleznete na internetových stránkách České národní banky www.cnb.cz.

Zákazník je povinen prokázat, které věci se mu ztratily a jakou měly hodnotu (účtenky, v úvahu připadají i svědecké výpovědi, čestné prohlášení apod.).

Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.