Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#19739Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2017, před 7 lety

Petra Kolářová

Znění stížnosti

Dne 20.11.jsem ve vašem eshopu objednala a zaplatila zboží (mobilní tel.) objednávka č. 99309139 a doposud, takřka po 14. dnech mi objednávka nebyla doručena!! Daňový doklad č. 8021842081 s datem vystavení: 21.11.2017. Po telefonátu na zákaznickou linku-minulý týden mi bylo sděleno, že zásilku jste předali přepravci (česká pošta) již onoho 20.11. Pošta však zásilku v evidenci nemá a Vaše velmi neochotná a nepříjemná operátorka se přislíbila, že zjistí víc, problém, situaci začne řešit a mně o všem i následně informuje. Opak byl a je pravdou! Vůbec nikdo se z MALL.cz neobtěžoval ozvat-zavolat,napsat,komunikovat,NIC!!! Jsem velmi rozhořčená a dost zklamaná nato chtít snad v čemkoliv pokračovat. Proto už nechci a nemám zájem na zboží déle čekat, a tak vás žádám o navrácení peněžní částky, převodem, kterou jsem za to "nic" zaplatila.
Mgr. Petra Kolářová


Produkt

Mobilní telefon Lenovo P2, Dual SIM,Gold, Gelové pouzdro pro Lenovo


Požadované řešení

Vrátit peníze : 5.589 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2017 10:29, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.1.2018 08:28, před 7 lety

Vážená paní Kolářová,

mrzí nás, že jste se setkala s danými nepříjemnostmi v rámci Vaší objednávky.

Evidujeme, že dne 21.12.2017 Vám byla platba odeslána a již byste ji měla na svém účtu evidovat.

V případě jakýchkoliv nesrovnalostí se na mne neváhejte zpětně obrátit.

Přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.1.2018 10:14, před 7 lety


Petra Kolářová

Hodnocení: