Společnost


GIGACOMPUTER s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1974Neuznání reklamace u notebooku Toshiba (2. vadný NT od Gigacomputeru)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2014, před 11 lety

Hana Hudečková

Znění stížnosti

Zasílám k posouzení průběh nákupu notebooku u jmenované společnosti. Platbu za NT a servis v částce 10908.- Kč jsem provedla již 29.11.2013 a stále nemám funkční NT. Vzhlede k vadnému NT Asus a další závadě na NT Toshiba mě zajímá,zda se mohu domoci vrácení zaplacené částky
9870.- Kč za otebook. Raději bych se obrátila na jinou firmu. Děkuji předem za zprávu, vše mohu dokladovat fakturami. Hudečková Hana, Brno

Průběh nákupu NT u Gigacumputer, Purkyňova 35g :

18.11.2013 zadán servis na HP Pavilon – vadná graf. karta, oprava 4000 nebo koupit nový NT

29.11.2013 vybrán nový NT ASUS, platba převodem na účet 10908.- Kč


6.12.2013 vyzvednut ASUS na prodejně (musela jsem urgovat, chyběl na faktuře kontakt na zákazníka)

7.12. aktualizoval se OS WIN8 od 10 – 22 hod, pak jsem NT vypnula

8.12. po zapnutí dopol vlevo nahoře rastr, pád do DOSu – mám foto

9.12.2013 dopol vrácen ASUS na prodejnu, navečer přes mobil domluvou vybrán další NT

12.12.2013 Vyzvednut další NT = TOSHIBA, nainstalován SW Free = Open Office, zakoupený AVAST

6.1.2014 nefunkční klávesnice u NT TOSHIBA

7.1.2014 vrácen NT TOSHIBA (na protokolu chybně uveden ASUS) a předáno Odstoupení od smlouvy pro opakované vady

9.1.2014 reklamace zamítnuta, nehorázná nabídka opravy za 796.- Kč

14.1.2014 s manželem návštěva sídla Gigacomp., není přítomen nikdo kompetentní k řešení potíží, objednáni na 16.1.

16.1.2014 jednání s hlavním technikem p. Janem Záhorským, výsledkem je sli b projednání s majitelem franchese Radomírem Ivanem, další NT s WIN7

22.1.2014 nikdo se neozval




22.1.2014 = už 54 dny od platby a nemám funkční NT


Produkt

Průběh nákupu NT u Gigacumputer, Purkyňova 35g :


Požadované řešení

vrácení platby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2014 08:59, před 11 lety

V případě, že se vada projeví na výrobku do prvních 6 měsíců od zakoupení, uplatňuje se tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. Prodejce tak odpovídá za veškeré vady, které se na výrobku vyskytují a nelze jakkoli jeho odpovědnost vyloučit dle § 627 odst. 3 občanského zákoníku. V rámci rozporu s kupní smlouvou může kupující požadovat opravu nebo výměnu - dle svého požadavku, pokud to nebude možné, tak odstoupení od smlouvy nebo přiměřenou slevu.
Pokud je v rámci reklamace provedena jakákoli oprava je pro kupujícího zdarma, rovněž případná výměna nebo vrácení peněz nemá být spojena se snížením kupní ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.2.2014 13:39, před 11 lety

Dobrý den, paní Hudečková,

děkujeme za Vaši uvedenou zprávu, každý takový podnět je pro nás příležitostí, jak stále zlepšovat naše působení vůči zákazníkům. V úvodu odpovědi bych chtěla uvést, že společnost GIGACOMPUTER je na trhu již od roku 1996 a má tisíce spokojených zákazníků. Důkazem je ročně prodaných 40 000 ks notebooků a počítačů.

Naše společnost se, paní Hudečková, zabývá prodejem jak nové, tak předváděcí a krátkodobě použité a profesionálně repasované výpočetní techniky a jsme jejím přímým dovozcem. Veškerá naše nabídka je plně přizpůsobena povaze a původu výrobků. Všude proto upozorňujeme a inzerujeme, že se jedná o použité zboží. Můžete se o této skutečnosti přesvědčit na našem e-shopu, kde se snažíme plně zvýraznit, o jaký produkt se jedná v každé kartě produktu. Typ zboží včetně záruky naleznete v horní části stránky na nejvíce čitelném místě. Typ produktu je zvýrazněn tučně a podtrženě s proklikem na popis. Záruka je ihned pod tímto typem. Dále jsou informace napsány na Vašem daňovém dokladu, záručním listu a v obchodních podmínkách. Jsme si plně vědomi toho, jaké prodáváme zařízení a naší snahou je zákazníkům maximálně přiblížit výhody našich produktů.

Výpočetní technika je, paní Hudečková, produkt, který stejně jako všechno ostatní má občas nějakou poruchovost. U výpočetní techniky se tato poruchovost projevuje u 0,5-3% výrobků. Samozřejmě záleží na výrobci a výrobkové řadě. Toto jsou však hardwarové závady, se kterými jako prodejci počítáme a víme, že ač veškeré naše PC a notebooky testujeme, že porucha nastat může. Proto se také snažíme všem našim zákazníkům vycházet vstříc a případně i vyměňovat výrobky za jiné apod. Přesně tak, jak jste se sama přesvědčila. Je to naše gesto ke spokojenosti našich zákazníků. Co však bohužel neovlivníme, jsou softwarové závady. Na světě existuje tisíce softwarových programů. Může tak vznikat spousta nesrovnalostí s propojením těchto zařízení.

Paní Hudečková, podle mých informací, jste nakonec s manažerem dané brněnské prodejny, panem Radomírem Ivanem našli notebook, který vyhovuje Vašim softwarovým programům a nebudou se tak již programy křížit. Věřím, že bylo vše uzavřeno k oboustranné spokojenosti a že Vám bude tento operační systém (Windows 7) prověřený mnoha léty opravdu vyhovovat.


S přáním krásného dne

Bc. Kateřina Raždíková
regionální manažerka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.5.2014 20:34, před 11 lety


Hana Hudečková

Hodnocení: