Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
chtěla bych podat stížnost na společnost Internet Mall, a. s. neboli Mall.cz. Na tomto e-shopu jsem zakoupila zimní pneumatiky značky Tomket. Jako metodu platby jsem zvolila platbu předem a takto jsem také zaplatila. Mall mi poslal potvrzení o platbě. Poté ale došlo k tomu, že když mi firma DPD zboží měla přivézt, v SMS zprávě mi přišlo oznámení, že mi vezou zboží na dobírku. Doručení pneumatik jsem odložila o pár dní a spojila jsem se se zákaznickým centrem Mall s žádostí, aby situaci vyřešili, abych dobírku nemusela platit, když už jsem zboží jednou zaplatila a oni platbu vidí. Pracovník Mall mi ale stále dokola opakoval, že situaci nelze vyřešit jinak než že převezmu zboží a zaplatím dobírku. Dotázala jsem se ho tedy, jak dostanu zpět své peníze a on mi tvrdil, že až zboží převezmu, do tří dnů budu mít své peníze zpět. Vzhledem k tomu, že už byla polovina listopadu mi nezbylo nic jiného než pneumatiky převzít, protože jsem je potřebovala. Zboží přebíral přítel v pondělí 20. listopadu. Dodnes nemám své peníze zpět. Čekala jsem do čtvrtka 23. listopadu a poté jsem začala situaci řešit se zákaznickým centrem Mall. Bohužel mi nikdo nebyl schopen říct, kde je problém, stále dokola opakovali stejné fráze jako, že zítra budou bližší informace, že se omlouvají za nepříjemnosti, že prosí o trpělivost, apod. Řešila jsem to s nimi jak po mailu, tak po telefonu, ale nikdy jsem se nic nedozvěděla. Ve středu 29. listopadu mi pracovník Mall, se kterým jsem situaci řešila přes email sdělil, že zařídil, aby mi ještě ten den odešla platba na můj účet. Čekala jsem do pátku 1. prosince, ale ani v ten den platba nepřišla. Ještě o den dříve (čtvrtek 30. listopadu) jsem požádala, aby mi zaslali potvrzení o tom, že peníze byly odeslány. Dnes v pondělí 4. prosince stále nemám ani peníze, ani potvrzení o platbě. Přitom mi bylo sděleno, že na odeslání potvrzení o platbě mají 24 hodin.
Ještě doplním pár informací.
• Cena objednávky je 3532 Kč.
• Jako kompenzaci mi nabídli slevový kupon ve výši 200 Kč při nákupu nad 300 Kč. Vzhledem k výši objednávky toto nevnímám jako kompenzaci. Kupon bych ani nevyužila, protože na tomto e-shopu již nemám zájem nakupovat.
• Objednávku jsem musela provést dvakrát. Chtěla jsem zaplatit předem, ale platba ale neproběhla. Obrátila jsem se na zákaznické centrum a původní objednávka mi byla zrušena. Viz začátek emailové komunikace.
Tato situace mi velmi zkomplikovala finanční situaci, která obzvlášť teď před Vánoci není dobrá. Zkomplikovala mi např. dopravu do práce, protože nemůžeme dát opravit auto.
V příloze zasílám emailovou komunikaci.
Prosím o řešení této situace.
Pneumatiky Tomket Snowroad 3
Pneumatiky jsou v pořádku, žádám vrácení peněz, jelikož jsem částku zaplatila dvakrát.
|
Tweet |
Podnikatel je povinen spotřebitelce vrátit peněžní prostředky, které od ní přijal bez právního důvodu. Nevrátí-li podnikatel peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka možnost žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Spotřebitelce doporučujeme zaslat podnikateli předžalobní výzvu s lhůtou k vrácení bezdůvodného obohacení. Pokud se tak nestane, můžete se spotřebitel obrátit na službu mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci, více informací je k nalezení v následujícím odkazu https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Najmanová,
omlouváme se za technický problém, který se vyskytl v rámci Vaší objednávky.
Bohužel jste mi neuvedla žádné identifikační údaje k Vaší objednávce a z toho důvodu nemohu danou situaci náležitě prověřit.
Pokud nebyla Vaše žádost prozatím vyřízena, poprosila bych Vás o uvedení čísla objednávky či faktury.
Následně Vás budeme informovat s řešením.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.