Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
zasilka odeslana 27.11.2017 z pošty Česk7 Těšín 73701 , adresat Praha 3. Do dnesniho dne nedoruceno, ve sledovani zasilek je od 27.11.2017 stav predano na SPU Ostrava 2, nikod nic, nevi, reklamace podana, ale bez odezvy zatim. Z inf@cpost jsem obdrzel odpoved:
Dobrý den,
velmi lituji, ale o Vámi uvedené zásilce nejsou v našem interním datovém záznamu k dispozici aktuální údaje a nelze proto bohužel zjistit, kde se zásilka v tuto chvíli nalézá.
Doporučuji Vám proto u kterékoli pošty uplatnit reklamaci - podací stvrzenku vezměte, prosím, s sebou. Pokud byla zásilka podána se zákaznickou kartou, je nutno taktéž tuto při reklamaci předložit (viz obchodní podmínky pro Zákaznické karty: bod 32): je-li v podací stvrzence na místě adresy odesilatele uvedeno číslo zákaznické karty, je reklamující povinen předložit společně s podací stvrzenkou i zákaznickou kartou, jejíž číslo je v podací stvrzence uvedeno).
Dále máte možnost reklamaci uplatnit i elektronicky prostřednictvím aplikace na našich webových stránkách (ikona Sledování zásilek - vpravo, vyplnit číslo zásilky, vyhledat a pod výsledkem se Vám zobrazí tlačítko „Reklamovat zásilku“). Pokud byla zásilka podána se zákaznickou kartou, doporučuji se nejprve přihlásit do Klientské zóny. Většina požadovaných údajů bude do reklamačního formuláře předvyplněna automaticky a nebude nutný sken podací stvrzenky.
Lhůta na vyřízení reklamace je stanovena na 30 dnů.
Lituji, že Vám nemohu podat příznivější informace a za způsobené nepříjemnosti se omlouvám.
balik do ruky
urychlene dodani zasilky nebo sdeleni kde si mohu zasilku vyzvednout osobne
|
Tweet |
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman