Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, tato společnost mi odmítla vrátit dle mého názoru neoprávněně stržené peníze z mého účtu. Nicméně jsem jim zaslal výpověď. Ovšem stále mi nejsou schopni odpovědět, zda jim "dle jejich názoru" něco nadále dlužim - několikrát dotázáno. Děkuji a s pozdravem Ing. Jan Langer, MSc.
PS: tato společnost se nechová, jako zákaznicky zaměřená společnost
Potřebuji jasné vyjádření společnosti k mému dotazu
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovali,
děkujeme Vám.
honza.lan@email.cz
ID: EN6SCB42
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Tak znovu, Vaše oddělení mi v podstatě napsalo, že za Vámi nemám žádné pohledávky. Když jsem se optal na to zda Vám něco dlužím (zda mám vůči Vám nějaké závazky), tak jsem nedostal jasnou odpověd. Nevím proč to jasně nenapíšete.
ID: EN6SCB42
Dobrý den.
v příloze současného komentáře viz prosím email ze strany Oddělení pohledávek ze dne 30.05.2017, v rámci kterého Vám byla skutečnost, že ze strany be2 již nejsou požadované žádné další platby, potvrzena.
Děkujeme Vám.
Děkuji za informaci, chápu to tedy tak, že už nejsou mezi námi žádné pohledávky ani závazky. Děkuji ještě jednou za Vaše potvrzení Jan Langer