Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobry den.
Objednavka : 169728992 LEDNICE
Nejsem spokojena s odpovedi za zruseni objednavky kvuli nezaplaceni... nekolikrat jsem urgovala mejlem o snizeni castky k uhrade kreditem, ktery mame u Vas. Nikdo nic v tomto smeru neucinil a zrusil objednavku
Nejsem spokojena s odpovedi tykajici se nekomunikace zmeny terminu. Az po nekolika urgencich kde je zbozi po slibenem terminu..
Nejsem spokojena s odpovedi tykajici se - zbozi na objednavku nemuzeme ovlivnit muze za to nekdo jiny... A neni vubec zadna jistota v doruceni v nahradnim terminu, ktery je momantalne prisliben na 22.12 2017 Vic nez dva mesice od objednavky. Jistota zadna - Protoze vy vlastne nemuzete nic ovlivnit.
Prosim a dekuji za kontakt na reditele vaseho internetoveho obchodniho oddeleni. Tato situace si to vyzaduje.
Dekuji za Vas cas a omlouvam se za chybejici diakritiku.
S pozdravem Kocvarova
Objednavka : 169728992 LEDNICE
Venovat teto objednavce vice casu nez jednu minutu.
Obnovit objednavku, pozadovat platbu po snizeni kreditu u Alzy, ktery vznikl preplatkem z minuleho nakupu. 7702Kc
Overit termin dodani s vasim dodavatelem a potom potvrdit termin dodani.
Dekuji
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Dle podmínek služby Alza Kredit se jedná o služb, která zákazníkům umožňuje zakoupit dárkový elektronický poukaz na odběr zboží a služeb od Alzy na jí provozovaných e-shopech. Zákazník dále může kredit využívat dle svého uvážení a určení na Alzou provozovaných e-shopech za zboží a služby Alzou nabízené dle příslušných všeobecných obchodních podmínek Alzy (viz https://www.alza.cz/podminky-pouzivani-sluzby-alza-kredit-art9205.htm). Pokud byly podmínky splněny, musí prodávající zboží za kredit poskytnout, jelikož jsou pro něj uvedené podmínky závazné.
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.