Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#19749Špatně skladované potraviny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2017, před 7 lety

Kristýna Kratochvílová

Znění stížnosti

Dobrý den!

Včera jsme zakoupili v prodejně v Plzni na Rokycanské lněný olej.
Potravina to není zrovna levná a o to horší bylo zjištění, že je zkažený.

Lněný olej má být skladovaný v temnu a chladu, jinak zhořkne a pro tělo je má pak velice škodlivé účinky! Když jej zakoupí někdo, kdo neví jak takový olej má chutnat...


Produkt

Natur Farm Lněný olej 250ml


Požadované řešení

Účtenku už jsem zahodila, takže hádám že s reklamací se nikdo zabývat nebude ale prosím o nápravu pro případné další spotřebitele.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2017 10:55, před 7 lety

Nemá-li potravina očekávané vlastnosti, má spotřebitel právo potravinu reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Má-li spotřebitel podezření na zdravotní závadnost prodávaných potravin rostlinného původu, může podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2018 22:39, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.