Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den!
Včera jsme zakoupili v prodejně v Plzni na Rokycanské lněný olej.
Potravina to není zrovna levná a o to horší bylo zjištění, že je zkažený.
Lněný olej má být skladovaný v temnu a chladu, jinak zhořkne a pro tělo je má pak velice škodlivé účinky! Když jej zakoupí někdo, kdo neví jak takový olej má chutnat...
Natur Farm Lněný olej 250ml
Účtenku už jsem zahodila, takže hádám že s reklamací se nikdo zabývat nebude ale prosím o nápravu pro případné další spotřebitele.
|
Tweet |
Nemá-li potravina očekávané vlastnosti, má spotřebitel právo potravinu reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Má-li spotřebitel podezření na zdravotní závadnost prodávaných potravin rostlinného původu, může podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.