Společnost


Intermax Polska Sp.z.o.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19753Reklamácia

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2017, před 7 lety

Elsner Michal

Znění stížnosti

Dobrý večer. Prosím vás dňa 29.11.2017 som sa pomýlil z platbu pre VIP.  Chcel som zatiaľ len na 1 mesiac a nie na 1rok. Prosím vás o vrátenie peňazí. Veľmi pekne ďakujem za kladnú odpoveď


Produkt

================================================================= Potvrdenie o platbe - InterMax GROUP ================================================================= Ďakujeme za zakúpenie nasledujúcich služieb: 12 mesiacov VIP členstva za 9,99 € / mesiac Cena:119.88 EUR Číslo platby: 1308750 Identifikátor platby: 1176351254 Kód platobnej brány: char_AN3GJSOMMdDQvs0cOVPOpyI5 Web: www.erotickekontakty.com Užívateľské meno: aluminiumsystem2 Časové razítko: 2017-11-30 22:48:50 Toto je oficiálne potvrdenie o prevedení platby Intermax GROUP. 2017-11-30 21:48:50 (GMT)


Požadované řešení

Vratenie penzi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 09:20, před 7 lety

Smlouva byla uzavřena po internetu, spotřebitel má tudíž právo od ní do 14 dnů odstoupit. Toto právo pozbude, pokud souhlasí s ustanovením, že služba bude poskytnuta před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy – např. pouhým zveřejněním inzerce. Nebyla-li poskytnuta celá služba, spotřebitel může i tak odstoupit od smlouvy, ovšem musí uhradit poměrnou část sjednané ceny.

Pokud by již uplynula lhůta 14 dní ode dne uzavření smlouvy, pak je nutné smlouvu o placeném členství řádně ukončit, a to výpovědí v souladu s obchodními podmínkami. Dle VOP může být zaplacené členství kreditní kartou ukončeno zasláním písemného oznámení, nejméně jeden (1) týden před vypršením takto uvedeného (zaplaceného) členství. Výpověď musí být písemná a musí obsahovat uživatelské jméno používané v tomto systému a musí být adresována technickému správci firmě NakedRooster s.r.o., P.O.BOX 93, Plzeň 30393, Česká republika.

Je vhodné tak učinit prokazatelným prostřednictvím České pošty doporučeně s dodejkou. Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci, kopii výpovědi, dodejku pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.

Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Zároveň spotřebiteli doporučujeme, aby se veškerou komunikaci se společností uchoval pro případ soudního sporu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Polska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 20:15, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.