Společnost


HAVAI PARK, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19756Nekvalitní zboží, problematické vracení, nevrací peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2017, před 7 lety

Rašíd Kamal

Znění stížnosti

Zboží, skládací postel, jsem zakoupil přes internet a zaplatil při převzetí na dodací adrese v hotovosti. Poté jsem do 14 dnů odstoupil od smlouvy a následně zboží doručil zpět prodejci. Důvodem byly závady, ale já jsem neuplatňoval reklamaci, protože kvalita byla otřesná, chtěl jsem zboží jen vrátit. Bohužel jsem si na Heuréce přečetl recenze až po nákupu. Obrovská chyba. Ty pozitivní si očividně píšou sami. Na negativní reagují obrannými komentáři, ale používají pravděpodobně vylhané argumenty, protože je to pořád stejný scénář. Prodejce zboží převzal 11. září -doprava dodávkou z půjčovny na vlastní náklady- a dosud, přes sliby, neposlal peníze i přes písemnou výzvu. Mám kompletní emailovou komunikaci, odstoupení od smlouvy, potvrzení převzetí zboží a výzvu k úhradě dluhu 27 tis. Je to banda lajdáků a lumpů a měli by jít na pranýř. Při převzetí zboží paní argumentovala, že postel má doma a normálně se složit dá. No můj kus nikoliv. Písemně se vrácení peněz nebrání, akorát je prostě nepošlou a asi doufají, že si dotyčný netroufne jít třeba k soudu. Což se mi opravdu nechce, ale je to moc peněz. Budu vděčný za jakoukoliv pomoc. Už jsem uvažoval, že se jim pomstím a ten dluh se ztrátou prodám. Zdravím


Produkt

Výklopná postel s pohovkou VS 1059P, 200x180cm


Požadované řešení

Jelikož určitě nejsem sám, myslím, že by stálo za to kdyby se dTEST podíval na Heuréku jak to tam s Nábytkem Morava vypadá a na tuto firmu se po zásluze zaměřil. Na nic jiného než veřejnou ostudu totiž očividně nereagují.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 09:28, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal (předal). Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 20:14, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.