Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#19757Předražené lístky a nevěrohodnost společnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2017, před 7 lety

Adéla Peřinová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 1.12. jsem na webu viagogo.com zakoupila 2 lístky na koncert „Rag 'N' Bone Man“. Koncert se má konat 2.3.2018 na Forum Karlín v Praze. Za lístky jsem dohromady zaplatila 3,840,0 Kč, tedy 1.920,0 Kč za 1 lístek. Pak jsem zjistila, že na stránkách Ticketpro se 1 lístek prodávavá za 1.290,0 Kč, což má být důvěryhodný server prodeje vstupenek. Soudím tedy, že mi na viagogo byly zaúčtovány poplatky, které nebyly nikde při nákupu uvedeny.
Nyní jsem dala lístky opět do inzerce na viagogo.cz, ale myslím, že je nepravděpodobné, že se lístky ještě budou moci prodat.Zatím mi nebyly doručeny lístky v elektronické podobě a mám jisté pochybnosti, jestli jsem vůbec koupila platné lístky, které teď chci prodat dál. Pokud by se ukázalo, že prodávám falešné lístky, mohlo by se mi to ještě pak vymstít. Nikde nemám jistotu, že mi přes viagogo byly prodány pravé lístky.
Po přečtení několika stížností na tomto serveru, mám i pochybnosti, že se mi někdo z viagogo ozve, proto bych ráda vyřešila tuto situaci touto cestou.
Chtěla bych odstoupit od kupní smlouvy a chtěla bych dostat zpět částku 3.840,0 Kč na svůj bankovní účet.

Produkt

Číslo objednávky je 14866536. Lístky na stání na koncert Rag 'n' Bone Man na 2. 3. 2018, Forum Karlín.

Požadované řešení

Požaduji o zaslání celé částky,tedy 3.840,0 Kč, zpět na svůj bankovní účet a tím odstoupit od smlouvy.


Produkt

Číslo objednávky je 14866536. Lístky na stání na koncert Rag 'n' Bone Man na 2. 3. 2018, Forum Karlín.


Požadované řešení

Požaduji o zaslání celé částky za zaplacené lístky č. objednávky 14866536,tedy 3.840,0 Kč, zpět na svůj bankovní účet a tím odstoupit od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2017 10:14, před 7 lety

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2018 22:32, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.