Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
v únoru roku 2012 jsem na mall.cz zakoupil kávovar. Tento se během následujících necelých dvou let 2x porouchal, vždy stejná závada, 2x opraveno doporučeným autorizovaným servisem. Potřetí jsem přístroj poslal s odstoupením od kupní smlouvy a opravenkami na reklamační oddělení společnosti. Zásilka byla od kurýra převzata 4.12.2013. Do dnešního dne mě Mall.cz nevyrozuměl, peníze nevrátil, na maily nereagují. Jsem dlouholetým zákazníkem společnosti, vždy jsem byl maximálně spokojen a utratil zde dost peněz. Vzníklá situace mě tedy opravdu mrzí a doufám ve vyřešení.
Děkuji.
Kávovar De'Longhi ECAM 23.450 S, koupeno 28.2.2012
Odstoupení od smlouvy z důvodu opakované vady, vrácení kupní ceny.
|
Tweet |
V případě, že se na výrobku vyskytne třikrát stejná závada, má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy dle § 622 odst. 2 občanského zákoníku.
Zároveň právo na odstoupení náleží spotřebiteli, kterému nebyla reklamace vyřízena dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele do 30 dnů od jejího uplatnění.
Vážený pane Břeni,
kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Dle aktuální informace Vám byla částka za výrobek již vrácena. V případě nejasností se na mě obraťte přes email overeno@mall.cz.
Eliška,
Mall.cz
Dobrý den,
potvrzuji vrácení kupní ceny a tedy uspokojení mého nároku.
Vadou na kráse zůstává dvouměsíční lhůta od podání reklamace,¨
přesto děkuji.
s pozdravem
Břeň Martin.