Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#1976Překročení lhůty k vyřízení reklamace - odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců 7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2014, před 11 lety

Martin Břeň

Znění stížnosti

Dobrý den,

v únoru roku 2012 jsem na mall.cz zakoupil kávovar. Tento se během následujících necelých dvou let 2x porouchal, vždy stejná závada, 2x opraveno doporučeným autorizovaným servisem. Potřetí jsem přístroj poslal s odstoupením od kupní smlouvy a opravenkami na reklamační oddělení společnosti. Zásilka byla od kurýra převzata 4.12.2013. Do dnešního dne mě Mall.cz nevyrozuměl, peníze nevrátil, na maily nereagují. Jsem dlouholetým zákazníkem společnosti, vždy jsem byl maximálně spokojen a utratil zde dost peněz. Vzníklá situace mě tedy opravdu mrzí a doufám ve vyřešení.

Děkuji.


Produkt

Kávovar De'Longhi ECAM 23.450 S, koupeno 28.2.2012


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy z důvodu opakované vady, vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2014 14:59, před 11 lety

V případě, že se na výrobku vyskytne třikrát stejná závada, má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy dle § 622 odst. 2 občanského zákoníku.
Zároveň právo na odstoupení náleží spotřebiteli, kterému nebyla reklamace vyřízena dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele do 30 dnů od jejího uplatnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.2.2014 15:43, před 11 lety

Vážený pane Břeni,

kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Dle aktuální informace Vám byla částka za výrobek již vrácena. V případě nejasností se na mě obraťte přes email overeno@mall.cz.

Eliška,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.2.2014 20:31, před 11 lety


Martin Břeň

Dobrý den,

potvrzuji vrácení kupní ceny a tedy uspokojení mého nároku.
Vadou na kráse zůstává dvouměsíční lhůta od podání reklamace,¨
přesto děkuji.

s pozdravem
Břeň Martin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.