Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dnes, 4.12.2017, mi byla společností O2 opětovně zaslána sms o účtování poplatku za připojení k internetu 29 Kč/24 hodin. Tuto službu nevyužívám, k internetu se připojuji na domácí wifi, nikde jinde. Nevím, proč i přesto, je mi poplatek několikrát v měsíci účtován.
Žádám o zrušení nárokování poplatků za nevyužívanou službu.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci.
V daném případě však bude záležet i na správném nastavení telefonu.
Dobré odpoledne,
Váš telefon se skutečně pomocí mobilní dat k internetu připojil a to včera ve večerních hodinách. Z tohoto důvodu byl poplatek naúčtován.
Doporučím Vám nastavit blokaci automatického připojení k internetu. Takto se Váš telefon pomocí mobilních dat bez Vašeho vědomí k internetu nepřipojí. V případě zájmu pošlete SMS ve tvaru BAP na 999111. Mobilní data také vypněte v nastavení telefonu.
Pokud si přejete podat reklamaci, ráda ji za Vás předám.
S pozdravem
Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za rychlé vyřešení mého problému. Internet v mobilu nevyužívám.