Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obracím se na vás s prosbou.
V prosinci r.2013 jsem v Mladé Boleslavi v O.C.Bondy,v provozovně Intersport reklamovala podprsenku od plavek.Gumičky ramínek a u zapínání jsou rozleptané a mazlavé.Reklamaci neuznali.Nebyla shledána vada na materiálu.Prý se jedná o špatnou údržbu a praní ve vyšší teplotě,nežli 30st.Mimo protokol mi paní Pořízová sdělila,že jsem podprsenku prala v pračce.To ale není pravda.Veškeré jemné prádlo peru ručně.Košíčky jsou v pořádku.Nebyla to první reklamace.V Intersportu kupuji plavky delší dobu.Za poslední tři roky jsem zakoupila patery.U tří podprsenek se rozleptaly gumičky.Začátkem roku 2013 mi reklamaci dvou podprsenek s rozleptanými gumičkami ,uznali.To ještě tato,o které píšu,byla celkem v pořádku.Gumičky byly sice ztvrdlé,ale ještě nebyly rozleptané.Mám dojem,že podprsenky přežijí pouze jednu dovolenou u moře.Slaná voda v kombinaci s opal.olejem jim nesvědčí.To by ale neměl být můj problém.Ne?
Moc děkuji za pomoc při řešení této reklamace.
S pozdravem a přáním hezkých dnů
Miroslava Viglášová
reklamace č.13131001271
název zboží:Pro Touch Force Sala PS-100
uznání reklamace
|
Tweet |
V případě, že je zboží užíváno dle návodu, který k výrobku prodejce poskytl, ale prodejce tvrdí, že ne, je třeba k posouzení využít nezávislého odborníka, který příčinu vady vyhodnotí ve znaleckém posudku. Soudní znalec vyhodnotí, zda je použitý materiál pro daný výrobek vhodný, případně zda je vhodně zpracován.
V případě, že bude znalecký posudek ve prospěch kupujícího, předloží jej kupující prodejci s nárokem na proplacení nákladů s ním spojených dle § 598 občanského zákoníku.
Společnost Intersport ČR s.r.o. neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Hodnocení: