Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý deň,
chcela by som podať sťažnosť na internetový obchod mall.cz, kde som si pred 19 dňami objednala tovar, ktorý som zaplatila vopred a pred tým ako mi tovar prišiel dorpavnou spoločnosťou mi bol poslaný mail, že sa stala nejaká komplikácia a budem ho musieť platiť aj na dobierku. Prišli mi takto 2 zásielky, ktoré som platila vopred a zároveň aj na dobierku. Potom ako mi bolo povedané, že mi zašlú ešte v týždeň dodania tovaru peniaze na účet som počkala, ale peniaze mi nezaslali, preto som kontaktovala ich zákaznickú linku. Tam mi samozrejme hovorili, že to predali na fakturačné oddelenie a že mám čakať a že mi to príde začiatkom tohto týždňa. Nič mi ešte neprišlo a preto podávam sťažnosť, pretože spoločnosť nereaguje na maily a volať k nim nemá zmysel, keď ich operátori stále dokola klamú. Voucher na 200 Kč pri nákupe nad 300 Kč mi bol zaslaný ako kompenzácia, čo však ako dostatočnú kompenzáciu nepokladám.Ešte chcem podotknúť, že som dolžila všetky faktúry, výpis z účtu o platbe a naskenované potvrdenie od prepravcov o zaplatení dobierky, teda všetky dôkazy, ktoré som mala o tom, že som to platila 2x. Podobná sťažnosť je tu už napísaná (#19740) a toto je ten istý prípad. Žiadam spoločnosť o vrátenie peňaží. Ďakujem.
Storm Pánská kožená peněženka Darlington, MIVARDI Batoh Easy Camo 50 l
Žiadam spoločnosť mall o vrátenie peňazí do troch dní.
|
Tweet |
Pokud již jednou byla kupní cena za zboží zaplacena, tak znovu zaplacená kupní cena je plnění bez právního důvodu. Kdo se na úkor jiného bezdůvodně obohatí, musí obohacení vydat. Podnikatel je povinen spotřebitelce vrátit peněžní prostředky, které od ní přijal bez právního důvodu. Nevrátí-li podnikatel peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala, má spotřebitelka možnost žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Spotřebitelce doporučujeme zaslat podnikateli předžalobní výzvu s lhůtou k vrácení bezdůvodného obohacení. Pokud se tak nestane, můžete se spotřebitel obrátit na službu mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci, více informací je k nalezení v následujícím odkazu https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Nemčeková,
omlouváme se, že došlo v rámci Vaší objednávky k těmto nestandardním komplikacím.
Eviduji, že jste již situaci vyřídila s kolegy na zákaznické lince a již byste měla mít obě platby na svém účtu.
V případě jakýchkoliv nesrovnalostí se na mne neváhejte zpětně obrátit.
Pevně věřím, že je však vše již v pořádku.
Děkujeme za pochopení a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.