Společnost


CENTROPOL ENERGY, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19772Nemožnost změny dodavatele elektřiny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2017, před 7 lety

Stepan Rusek

Znění stížnosti

Otec, na kterého je psaná smlouva o dodávce elektřiny se stěhuje z odběrného místa (bytu). Zároveň se rozvádí s maminkou a mění i trvalé bydliště. Byt přebírám já a tím i závazky. Chtěl jsem přepsat elektřinu na jiného dodavatele, ale Centropol změnu nepovolil z odůvodněním závazku do roku 2019 a přepisu v rodině. Převod jsem řešil přes službu ušetřeno.cz, kteří mi ale sdělili že není převod možný.


Produkt

Centropol, produkt Blik


Požadované řešení

Umožnit změnu dodavatele, na základě plné moci otce zrušení stávající smlouvy a přechod k jinému dodavateli.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2017 09:18, před 7 lety

Smlouva na dobu určitou může představovat riziko v případě stěhování. Energetický zákon totiž nikterak neupravuje, co se děje se smlouvou v případě, že se spotřebitel odstěhuje z odběrného místa. Mění-li spotřebitel své bydliště (stěhuje se), bude tedy záležet, jaké podmínky byly mezi ním a společností sjednány. Podle aktuálních Obchodních podmínek dodávky společnosti CENTROPOL ENERGY, a.s. je možné smlouvu na dobu určitou ukončit předčasně pouze po dohodě smluvních stran. Z důvodů zvláštního zřetele může být smlouva ukončena bez povinnosti spotřebitele kompenzovat společnost.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory o určení, zda právní vztah mezi zákazníkem a společností trvá nebo zanikl, a kdy se tak stalo (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 21:19, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.