Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, koupil jsem z této stránky hodinky (Objednal 21.11.2017). Dorazila 24.11.2017 a hned jsem ji šel zaplatit. Hned v pondělí 25.11.2017 jsem se ptal stránky jak mám poslat zásilku z5, protože jsem jsem koupil jiné a ty co jsem dostal jsem chtěl vrátit,vůbec neodepsali. Tak jsem hodinky zabalil se smlouvou a poslal hned v pondělí 25.11.2017 přes PPL. Druhý den 26.11.2017 mi PPL dal vědět, že do 5 pracovnich dnů bude zasilka na určitou dresu doručeno. Ve stejný den jsem poslal smlouvy i přes email na jejich stránku. Dneska jsem se dozvěděl od PPL, že 4.12.2017 zásilku odmítají a zásilka jede zpátky. Takže jestli to nedostanu nějakou odezvu, aspoň tady od stránky, tak podávám žalobu, nebo Obchodní inspekci. Hrozné jednání!!! Nedoporučuji tady nakupovat. Čermák
SmartWatch Z50 GOLD - chytré hodiny + 2x náramek (1453)
Okamžité kontaktování na email adresu a řešení vrácení peněz a zboží!!!
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Pokud podnikatel nepřijme odstoupení od smlouvy spolu se zaslaným zbožím, uplatní se domněnka doby dojití obsažená v občanském zákoníku (§ 573 zákona č. 89/2012 Sb.), kdy se má zásilka za došlou třetí pracovní den po odeslání. Následujícího dne začne běžet prodejci 14 denní lhůta na vrácení všech peněžních prostředků včetně nákladů na dodání. Podle § 570 občanského zákoníku právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde, změří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Vážený zákazníku,
nikdo od PPl naši firmu nekontaktoval, nikdo nám nesdělil trucking number. Balíčky jsou standartně vyzvedávány na naší reklamační adrese každý týden. Pokud se jedná o extra dopravce, PPL atd, vždy se to domlouvá. Ale ovšem žádnou tuto informaci jsme neměli. Prosíme tedy o kontaktování do emailu, jelikož žádnou komunikaci jsme nemohli na toto jméno najít. Nejlépe uveďte prosíme i číslo faktury. SAmozřejmě odstoupení bude vyřízeno i po lhůtě.
S pozdravem
ALlhere.cz
Dobrý den, děkuji za odstoupení od smlouvy po lhůtě.
Hlavní problém je, že vůbec nereagujete na emaily. Poslal jsem vám tak 2-3 emaily a ani jedna odpověď. První byla žádost a informace jak postupovat a co všechno dát do balíčku k odstoupení od smlouvy. Druhý email byl o informování co po vás požaduji a k přiloženému emailu i 2x PDF. ve které byly dvě smlouvy od odstoupení od smlouvy. Ani na jeden email jsem nedostal odpověď ani reakci, ano přiznávám, že jsem vám neposlal trucking number, ale posílat další email na který nedostanu odpověď mi přišlo zbytečné. Službě PPL jsem oznámil, že vaše tel. číslo je nedostupné a mají vás kontaktovat na email. Takže jste musel být kontaktován služkou PPL o balíčku, který je vám posílán a na který není dobírka.
Rád bych tuhle záležitost už ukončil a proto žádám o vrácení peněz co nejbližší době od obdržení emailu s PDF. ve kterém bude doklad od PPL ParcelShop o přebrání zásilky.
Balíček jsem od obdržení od PPL neotevřel, takže se můžete přesvědčit o tom, že adresa byla napsaná správně jak uvádíte na vašich stránkách.
Další informace o přesné adrese, kam balíček chcete odeslat, (Jestli vaši adresu, nebo ParcelShop) mi prosím pošlete na email. Jestli budete chtít další doklady o prvním poslání atd. stačí mě kontaktovat.
Předem děkuji za rychlé jednání.
(Email: Nikolas.47@seznam.cz)
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.