Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Společnost nabízí služby internetové seznamky, která je ovšem velmi nekvalitní a neprofesionální. Za služby si účtuje nemalé částky, ovšem velmi nejasně informuje o podmínkách premium / VIP členství. Dnes jsem s hrůzou zjistila, že mi strhli z účtu částku cca 2200 Kč za prodloužení VIP členství. V nastavení mého profilu není přitom vůbec zřejmé, od jakého neo do jakého termínu vlastně VIP členství platí, kdy se tyto platby mají strhávat, informace o vypovězení smlouvy jsou velmi nejasné.
Seznamka je plná fake profilů, část webu je špatně přeložená do češtiny, část je nepřeložená (části jsou v AJ nebo v NJ). Zde jsem si přečetla již přes 300 stížností ze stejného důvodu, jaký uvádím já. Zaslala jsem e-mailem vypovězení smlouvy a žádost o vrácení poplatku.
Doufám, že se společnost k tomuto postaví, a peníze vrátí. Zde jsem nalezla toto vyjádření, které se, předpokládám, vztahuje i na můj případ.
"Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období."
Zatím mi dorazil pouze automatický e-mail v tomto znění:
Ticket#2017120510007715
Vážený clene,
dekujeme Vám za zprávu.
Náš zákaznický servis Vám zodpoví otázku v nejbližším možném termínu.
Odpoved obdržíte za nedlouho, zpravidla do 48 hodin.
Kdykoliv také mužete požádat o pomoc kliknutím na odkaz “Často kladené dotazy” na našich stránkách. Zde také najdete informace o tom, jak svuj profil používat spolu se spoustou dalších zajímavých témat.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Vypovězení smlouvy, zrušení profilu a vrácení peněz, které byly strženy 1. 12. 2017.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 4OBLMO28
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Společnost reagovala níže uvedeným e-mailem.
Nesouhlasím s tím, že mě společnost řádně informovala. Informace ve screenshotu (viz příloha), které mají být důkazem, že jsem informace obdržela, jsou zmatené a nevyplývá z nich, že by mi měli uvedenou částku strhávat neomezeně každé tři měsíce. Navíc screenshot není označen datem, takže nemohu ověřit, zda v době, kdy jsem se na jejich web přihlásila, tam byly informace stejné nebo úplně jiné.
Způsob informování je zavádějící - 3ti měsíční návaznost produktu je termín, který je naprosto nesrozumitelný. V nastavení profilu nelze vyhledat, na jak dlouho vlastně členství platí, kdy se má strhávat nějaká platba, informace o vypovězení členství jsou nejasné a je zjevné, že společnost se snaží dávat zákazníkům co nejvíce překážek k tomu, aby vypověděli členství. Služba je navíc velmi nekvalitní a neprofesionální, web je plný falešných profilů, profilů se stejnými fotografiemi u profilů pod různými jmény a podobně.
Nesouhlasím s tím, že můj požadavek není nárokovatelný.
Barbora Orlíková
E-mail be2 s. a. r. l.:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Vaše členství bude ukončeno dne 01/03/2018. Do tohoto dne můžete užívat všech výhod Prémiového členství a třeba ještě naleznout, co hledáte.
Vaše Prémiové členství bylo automaticky obnoveno v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP).
Pro ujištění, abyste o obnovení byly řádně informován/a, byly tyto informace součástí uvítacího emailu. Je nám líto, pokud jste promeškali termín výpovědi.
Pokud si přejete po ukončení předplatného Váš profil smazat, stačí se do profilu přihlásit, kliknout na kruhovou ikonu fotografie, pak na Nastavení, kde uvidíte možnost Smazat profil v dolní části stránky.
Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky).
Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.
Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli.
Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.
Odporučení D-Testu v tomhle případě pro nás není směrodajné, jelikož se řádime na základě informací, které Vám byly řádně poskytnuté při placení prvotního členství a našimi VOB.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: 4OBLMO28
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
ano, společnost mě již kontaktovala. Přeposílám e-mailovou konverzaci s nimi (poněkud zmatenou, nejprve nabízeli poměrnou částku, nakonec tvrdí, že zaslali částku celou). Vyplatí se tedy nepolevit a po prvních e-mailech, kdy společnost tvrdí, že na nic nemáte nárok, jim opakovat, že na vrácení přinejmenším poměrné částky nárok máte. Vyplatilo se mi také udělat si screenshoty nastavení profilu, kde je zřejmé, že uvádí opravdu klamavé informace.
Ráda bych nicméně stížnost neuzavírala do té doby, dokud nebudu mít peníze opět na účtu.
"Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Zapomeňte prosím na předešlou zprávu.
Částka 2247 Kč byla vrácena zpět na Váš účet dne 08/12/2017
Zobrazení transakce na Vašem výpisu může trvat 6-8 dnů. Závisí to od Vaší banky nebo poskytovatele Vaší kreditní karty. V každém případě, částka již byla z naší strany převedena.
Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se převodu, neváhejte nám napsat. Váš profil zůstává aktivní. Pokud byste si přáli profil vymazat, můžete nás kontaktovat, nebo si jej můžete v nastaveních vymazat sami.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
"Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Překontrolovali jsme Váš účet a souhlasíme s vyjímečnou refundací dobré vůle 1498 Kč a zkrácením Vašeho členství na 1 měsíc / e.
Prosím, informujte nás, zda s nabídkou souhlasíte. My ji následně zpracujeme a aktualizujeme Vaše členství.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
12/07/2017 15:01 - Bára Orlíková wrote:
Dobrý den,
v příloze je v screenshotu uvedena pouze informace, že jsem k nějakému datu zakoupila členství a že po zpracování mé platby se dostanu k možnosti dalšího nastavení účtu. Tato možnost nikdy nefungovala, přestože jste prvotní platbu přijali před velmi dlouhou dobou (mohu případně doložit potvrzením z účtu, ale předpokládám, že informace máte k dispozici). Screenshot je z 5. 12. 2017, kdy nastavení nefunguje a správa účtu také ne. V nastavení profilu nejsou žádné použitelné informace o mém členství a o tom, kdy mám případně prémiové členství zrušit.
Žádám opakovaně o vrácení poměrně částky za budoucí období, tedy ode dneška do 1. 3. 2018, kdy službu nebudu v žádném případě využívat s ohledem na její nekvalitu a klamavé praktiky.
Pokud nevrátíte poměrnou část stržených peněz, obracím se na Evropské spotřebitelské centrum.
Barbora Orlíková
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.