Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, dne 7.11.2013 jsem na pobočce v Holešovicích zakoupil nový mobilní telefon HTC one mini. Telefon jsem daroval jako dárek k Vánocům. Bohužel k jeho rozbalení došlo až v průběhu ledna. Po rozbalení bylo zjištěno mechanické poškození na plastových a kovových dílech (poškrábání, popraskání). Podotýkám, že obal nejevil žádné známky neodborného zacházení. Dne 23.1.2014 jsem telefon zanesl k reklamaci do Alzy a ihned mi byla reklamace zamítnuta se slovy, že se jedná o mechanické poškození. Mé tvrzení, že jsem telefon takto rozbalil pana technika nezajímalo a dal mi k podpisu "reklamační" list, ve kterém stálo, že reklamace nebyla uznána a zboží bude odesláno k posouzení a opravě na servisní středisko. Technik mi dále sdělil, že celé posouzení může trvat i 3 měsíce. Dokument jsem odmítl podepsat a telefon si odnesl. Rád bych dostal především nový nepoškozený kus.
Telefon HTC one mini, stříbrný. S/N: 355866055925767
Výměna zboží, vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě uplatnění rozporu s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku je prodejce povinný prokázat, že zboží předal zákazníkovi v pořádku, pokud se tak nestane, je rozpor považován za existující již při převzetí výrobku.
Vážený pane Holube,
dovolte mi prosím předně, abych se Vám hluboce omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny zpracování agendy tohoto fóra.
Váš případ, evidovaný v našem systému pod identifikátorem CCT590323, byl předán na přezkoumání a k případnému upřesnění odůvodnění nebo přehodnocení dosavadních závěrů. V případě, že budete chtít do té doby nad rámec doposud uvedeného k této věci ještě cokoli doplnit, můžete nás kontaktovat s uvedením identifikátoru CCT590323 kdykoli na adrese stiznosti@alza.cz.
Závěrem bych rád vyjádřil velikou lítost nad tím, že se nesrovnalost při komunikaci s naší společností dostala až do roviny publikace zde na tomto fóru; samozřejmě, že s ohledem na tento fakt bude vše od této chvíle řešeno opravdu s nejvyšší možnou prioritou.
S úctou a omluvou za veškerá dosavadní komunikační nedorozumění
Jiří Horáček
ombudsman
Dobrý den,
reakci po téměř třech měsících opravdu nepovažuji za dobrou vizitku tak velké firmy jako je Alza. Zvláště pokud se blíží lhůta 6 měsíců od koupě!
Po Vaší nečinnosti na těchto stránkách jsem se rozhodl v průběhu února opět kontaktovat Vaši firmu přímo. Psal jsem na mailové adresy vyhrazené Vaší firmou pro stížnosti, načež si mě zde předával jeden pracovník za druhým a nakonec mi nikdo ani neodpovídal.
Telefon jsem mezitím začal užívat sám a osobě, které byl určen, jsem zakoupil u konkurenční společnosti jiný.
Po cca měsíčním užívání jsem navíc zjistil, že praskání na krajních plastových dílech telefonu se množí. Nyní je prasklin na telefonu více než v době mé první reklamace a to i přes fakt, že jsem telefon nikterak neupustil a zacházím s ním výhradně v souladu s návodem. S přístupem, který měl Váš technik na reklamacích prvně, výrobek podruhé reklamovat ani nezkouším.
V současné chvíli jsem k firmě Alza ztratil veškerou důvěru a své soukromé i firemní nákupy provádím výhradně jinde.
Lukáš Holub
Vážený pane Holube,
za opožděnou reakci na tomto fóru se Vám ještě jednou omluvám; byly již učiněny kroky vedoucí k tomu, aby byl i tento komunikační kanál monitorován co nejčastěji. Jako hlavní komunikační nástroj nicméně musím připomenout naši e-mailovou adresu stiznosti@alza.cz (případně náš kontaktní formulář), v rámci které se vždy snažíme o relevantní odpověď v řádu hodin.
Abychom eliminovali jakýkoli náznak pochybení, rádi bychom od Vás přijali zařízení podruhé a celou situaci nechali pečlivě přezkoumat. Ohledně konkrétní formy předání Vás budeme kontaktovat e-mailem na-přímo.
Věřím, že se celá záležitost co nejdříve vysvětlí.
V úctě a přáním krásného zbytku dne
Jiří Horáček
ombudsman
Vážený pane Horáčku,
dovolte, abych širokou veřejnost zasvětil, jak pokročil můj případ.
Jak jsem psal výše, na adresu stiznosti@alza.cz jsem po nulové reakci na tomto serveru psal několikrát. Pokaždé mě pracovník odkázal někam jinam a po výměně třech mailů (tudíž i třech pracovníků) komunikace nadobro skončila. Po třech měsících jste se ozval Vy s omluvami na tomto serveru. Dále jste mi napsal mail přímo, kde mi slibujete "znovuotevření mého případu" (neregistruji, že by byl případ kdy uzavřen). Dále slibujete, že pokud telefon zanesu, pak jej necháte externě posoudit. Toto jste psal 16.4.2014.
Dnes je 18.4.2014 a na mé otázky, které jsem Vám vzápětí poslal (kdo mi zaručí nezávislost posudku a kolik mě bude celá akce stát v případě pro mě negativního vyjádření posudku?) mi dosud nikdo neodpověděl.
K znovuobnovení důvěry k Vaší firmě to opravdu moc nepřispívá...
Lukáš Holub
Stížnost uzavíráme z důvodu nedosažení dohody. Spotřebitel může svůj nárok uplatnit v soudním řízení.