Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19781Netřídění pošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 minut

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2017, před 7 lety

Gabriela Kočicová

Znění stížnosti

Dobrý den,
jsme nově přistěhovalí ve Vokovicích v Praze..nevím, která daná osoba nosí poštu,ale jsme na maximum vytočení...už počtvrté nám vložila do schránky úřední dopisy někoho,kdo má vlastní schránku a bydlí v domě roky..naopak naši poštu,dopisy od pojišťovny a jiné nechává pošťačka jen tak na nástěnce? co to proboha je? najdou se různí lidé a když nám někdo převezme poštu,tak se k ní nedostaneme třeba..


Požadované řešení

buď ať se naučí poštovní doručovatelka číst jména na schránkách a uvědomí si,že pohazovat poštu po nástěnkách není řešení a že se pošta nosí zpět,pokud teda daná jména nemůže najít.Nebo ať se zvolí opravdu proškolené doručovatelky na doručování,na tohle není nikdo zvědavý, aby se nám úřední dopisy válely na veřejném místě a dostávali jsme místo toho poštu někoho,kdo má svojí schránku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2017 10:44, před 7 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.