Společnost


Ogroup s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19783Nevrácení peněz při odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2017, před 7 lety

Lenka Juračková

Znění stížnosti

Dobrý den, v listopadu jsem koupila pres internet v eshopu
www.slevovar.cz budíka za 249kc a pojistky za 19kc, doprava 99kc vše
celkem za 367kc. Zboží mi nevyhovovalo, cekala jsem jinou kvalitu,
témer obratem 16.11. jsem poslala zboží zpet, odstoupila jsem od
smlouvy, kopii dopisu mám u sebe, stejne tak i doklad z pošty. Zásilka
byla prevzata 20.11. Po vypršení 14denní lhuty na vrácení penez jsem
kontaktovala obchod, kdy mi bylo receno, že mi peníze pošlou. Volala
jsem tam celkem 2x a stále jen reci, že mi peníze pošlou. Poslala jsem i
zprávu pres facebook a to verejnou i soukromou -bez reakce. Na
internetu jsem v diskuzích dohledala stejne poškozené, kterí nedostali
peníze. Je to zrejme stálá praktika obchodu. Www.slevovar.cz provozuje
firma Ogroup s.r.o., jednatel Otto Lustig. Chtela bych se zeptat, jak dále
postupovat a zároven posílám podnet k prošetrení této firmy,
provedení kontroly a prípadnou pokutu nebo zákaz cinnosti. Podala jsem podnět i na ČOI. Dekuji Ing.
Lenka Juracková,


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2017 05:49, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2017 11:24, před 7 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že se problém podařilo vyřešit smírně, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.